Trouwen of niet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dacide

Ouwe rot
Ik zit met regelmaat mezelf te verlekkeren op de diverse audio/producing webshops.... Jullie kennen het wel.

Zo zat ik de laatste tijd erg veel informatie op te zoeken over de Novation SL 49 mk2... Nu heeft mijn vriendin dit opgemerkt, en waarempel..... Ze heeft hem voor mij besteld als soort van vervroegd verjaardagskado :)

zulke acties schreeuwen volgens mij om een echtverbintenis :D

Ik zeg,. vraag r gewoon,. en dan,.als ze echt tof is zegt ze,. "schat,.. natuurlijk wil ik met je trouwen,. maar beter koop je een
Jupiter8 en een buchla200e!" Zoniet was t een valstrik,. dan zou ik maar es gaan kijken in haar schoenenkast wat er voor nieuwe dozen staan!

kgaf me dinnetje ..een rm1x ..vvorder verjaar..
zelf wilde ze een tr808tsjaaa

trouwen / kinderen willen we niet;-]]

als je van mekaar houdt en wat voor mekaar over hebt, ben je toch prima af bij elkaar, getrouwd of niet , dat maakt ook niet zoveel uit. alleen voor de kinderen is het wel iets handiger vind ik, en voor het gevoel.
bij ons eigenlijk nooit problemen in mekaar beknotten, ook niet in zelf de kantjes ervan af lopen en het onderste uit de kant willen halen. kortom met goed overleg en een goede sfeer is veel mogelijk.
tenminste zo klinkt het hier.
succes , en laat even plek en tijd weten op het forum, zodat we er tegenlijk een meeting aan kunnen vastkoppelen. wordt een bruiloft om nooit meer te vergeten !

Wie gaan we trouwen op de meeting??

its_a_trap.jpg

als je van mekaar houdt en wat voor mekaar over hebt, ben je toch prima af bij elkaar, getrouwd of niet , dat maakt ook niet zoveel uit. alleen voor de kinderen is het wel iets handiger vind ik, en voor het gevoel.
bij ons eigenlijk nooit problemen in mekaar beknotten, ook niet in zelf de kantjes ervan af lopen en het onderste uit de kant willen halen. kortom met goed overleg en een goede sfeer is veel mogelijk.
tenminste zo klinkt het hier.
succes , en laat even plek en tijd weten op het forum, zodat we er tegenlijk een meeting aan kunnen vastkoppelen. wordt een bruiloft om nooit meer te vergeten !

Voor de kinderen maakt het niet zo heel veel meer uit als je gewoon een geregistreerd partnerschap neemt. Trouwen vind ik zelf wel meer hebben. Dan vind ik het echt je vrouw anders blijft het je vriendin, ook als je 60 jaar bent.

vond het zelf nogal een gedoe , dat geregistreerd partnerschap. hebben het zeker overwogen. notaris , voorwaarden, etc. trouwen was een soort kant en klaar pakket, voelde wat " echter" derhalve
maar inderdaad, in principe maakt het niet uit.

oh ging het om de SLmk2, ...
ik dacht dat het om een "blonde stoot in love" ging.
sorry hoor, zal maar gauw m'n abo opzeggen

Ik ben getrouwd met mijn alter echo, van mijn delay ben ik al jaren gescheiden.
Voor mij hoeft dat niet meer, ben nie goed genoeg. Ik hou wel van muziek.

vond het zelf nogal een gedoe , dat geregistreerd partnerschap. hebben het zeker overwogen. notaris , voorwaarden, etc. trouwen was een soort kant en klaar pakket

Geregistreerd partnerschap is net zo'n kant en klaarpakket als trouwen en ook net zulk gedoe.
Wat jij waarschijnlijk bedoelt is een samenlevingscontract. Daar moet je inderdaad veel voor regelen.

Mijn vrouw (lees: geregistreerd partner) is zelfs bereid geweest onze ruime slaapkamer op te offeren om deze als studio in te richten. We slapen nu in kamertje waar eigenlijk net geen bed past.
Helaas was ik toen al te laat om haar een aanzoek te doen. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back