feedback gevraagd....house track

Hoi Viron,

Ik zou je kick iets minder hoog pitchen, denk dat de track dan ook iets meer body krijgt.
Tevens vind ik die leadsynth die op de halve tel zit zeg maar, nogal een beetje saai/cliche/13 uit een dozijn. Maar goed dat is subjectief.

En in de break komt twee keer een soort fill/snare voor die je ook gebruikt voordat de break eindigt, die ligt een beetje raar in de mix vind ik. te hard, te veel laag en teveel naar rechts gepanned.

't is mijn genre niet helemaal, maar verder niet veel op aan te merken... :okdan:

FF geluisterd maar vind het niet tegenvallen moet ik zeggen. Zoals Synnys al aangeeft is de balance nog niet helemaal in orde van het geluid. En hoor ook een soort verkrachting van de bass. Kan je oplossen door lusjes te leggen. Bijvoorbeeld je EQ aan beide kanten in korten zodat je het niet hoort. Als je dit niet begrijpt dn kom je er vanzelf wel een keer achter. Ik woon in Hilversum dus als je deze track gemastered wil hebben kan je dat bij mij doen dan leer ik je meteen lussen. stelt niks voor maar werkt wel! Maar goedbezig! ;)

hey synnys

bedankt voor je reactie.

dat afmixen is nog wel een dingetje ja!!! te hard en te veel laag is wel makkelijk op te lossen de panning was me niet opgevallen,foutje.

Op 01:30.... Had wel wat anders verwacht. Het klinkt over het algemeen een beetje verdronken. Teveel bass, en er is ook teveel reverb. Je hoort niet meer waar het om gaat.

Lijkt me geen verkeerd nummertje als je nog ff met de sound kloot.

wat had je verwacht dan op 1.30?(bitch soms)haha.. ik ga zeker nog eens naar de totalen afmix kijken.

thanx for the feedback.

Back