Kneelz
Reuzebonk
Ik heb een beetje gezocht maar volgens mij bestaat iets dergelijks hier nog niet. Het lijkt me persoonlijk wel handig; een topic met modificatie demo's. Er bestaan nu voor vele instrumenten aparte topics wat natuurlijk ook handig is (dan hou je het een beetje bij elkaar als je iets over een bepaalde bak wilt weten). Maar als alles op één hoop ligt kun je wel mooi vergelijken. Dus misschien een idee als naslagwerk wat je met je eigen ding apparatuur (niet) kunt doen.
Ik stel voor (mocht er animo zijn);
-een foto (in het geval van zichtbare aanbrengingen
-kale droge demo (uiteraard), zonder andere instrumenten
-muzikaliteit mag, maar hoeft niet als dit bijvoorbeeld verduidelijkend werkt (bijv. bij een drumcomputer de losse sounds)
-alles mag (circuitbend (niet echt een modificatie maar wel boeiend), drums, synths)
-tekst met uitleg
Komt op mensen ik weet dat er heel wat verkamezaaide gear rondzwerft...Nieuwsgierig!
Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb, verhuizen, maar ik gooi mijn mc202, tr505, tr606 en dr110 in de strijd. Oja mijn Casio CZ101 (met datawheel) kan ik dan ook mooi demonstreren, al is die gast op vakantie totdat ik op vakantie ga dus dat duurt.
En nu smoken...Cheers!
Ik stel voor (mocht er animo zijn);
-een foto (in het geval van zichtbare aanbrengingen
-kale droge demo (uiteraard), zonder andere instrumenten
-muzikaliteit mag, maar hoeft niet als dit bijvoorbeeld verduidelijkend werkt (bijv. bij een drumcomputer de losse sounds)
-alles mag (circuitbend (niet echt een modificatie maar wel boeiend), drums, synths)
-tekst met uitleg
Komt op mensen ik weet dat er heel wat verkamezaaide gear rondzwerft...Nieuwsgierig!
Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb, verhuizen, maar ik gooi mijn mc202, tr505, tr606 en dr110 in de strijd. Oja mijn Casio CZ101 (met datawheel) kan ik dan ook mooi demonstreren, al is die gast op vakantie totdat ik op vakantie ga dus dat duurt.
En nu smoken...Cheers!