• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

thomann 14U studio rack / Yamaha Clavinova CLP-240 digitale piano

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Steven V

Ouwe rot
14U studio rack, uitgevoerd in vezelplaat met beukenfineer. Wordt verkocht wegens stopzetting van de hobby. (http://www.thomann.de/be/thon_studio_rack_5001b.htm)

• Binnenin zit een cable manager, zoals in professionele 19" racks, om netjes de bekabeling te doen. Dit zowel links als rechts. Een modificatie die ik zelf heb geinstalleerd.
  • Langs de achterkant heb ik zelf rack rails gemonteerd, die doorlopen tot beneden. Indien gewenst kan dit gebruikt worden om 19" materiaal langs de achterzijde te monteren. Een 19" power distribution unit, bijvoorbeeld.
  • Links heb ik een kabeldoorvoer van 50mm aangebracht, met kabelstop. Bij het zagen van deze doorvoer ben ik helaas wat uitgegleden, waardoor er wat uitwendige schade is aan de zijkant van het rack. Zie foto's hier beneden.
  • Er is wat oppervlakkige schade aan de bovenhoeken, dit telkens aan de zijkant. Helaas werd het rack zo geleverd, en ik heb er toen voor gekozen om geen vervangmeubel te laten opsturen. Zie foto's hier beneden.

Te koop met optioneel een 19" power distribution unit op de achterkant (http://www.thomann.de/be/adam_hall_8...mverteiler.htm).

Foto's:

Vraagprijs: 60 euro

Wegens de grootte van dit meubel kan het helaas niet worden verzonden.

Wat meer informatie betreft de piano:

Yamaha Clavinova CLP-240 digitale piano. Uitstekende staat, zeer weinig op gespeeld. Geen mankementen; alles werkt perfect.

Gewogen toetsenbord; speelt net als een akoestische piano. 2x40W ingebouwde versterker + speakers, volume regelaar en twee koptelefoon aansluitingen (zo kunt u in stilte een duet spelen).

Deze piano heeft vrij veel features, waaronder verschillende klanken (28 instrumenten), metronoom, de mogelijkheid om te connecteren met een computer via USB of midi, enzovoort. U kunt ook uw performance opnemen en later opnieuw afspelen.

De volledige lijst van mogelijkheden kunt u hier bekijken:

http://usa.yamaha.com/products/musical-instruments/keyboards/digitalpianos/clp_series/clp_240

Compleet met gebruiksaanwijzing in 5 talen (waaronder Nederlands, Grans, en Engels), partiturenboek "50 Greats For The Piano" (een accessoire die werd geleverd met de piano), CD-ROM met software (om de piano op uw Windows of Mac computer via USB aan te sluiten), etc. Net zoals de piano zelf zijn alle accessoires zijn in uitstekende staat.

Indien gewenst heb ik nog een vrij grote hoeveelheid partituren en partituurboeken (zowel populaire als klassieke muziek, bvb. Elton John, Billy Joel, Chopin, Beethoven, etc.), alsook meerdere piano leerboeken die weg mogen voor een kleine meerprijs.

Nieuw aangekocht bij The Soundfactory in Gent voor 1800 euro.

Vraagprijs 1250 euro.

kick

Ik ben geinteresseerd in ruildeals met materiaal van Violectric of Genelec 8040 monitors (of groter). Eventueel met bijbetaling.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back