nieuwe geluidskaart gezocht! HELP PLZ

randomrepeat

Nieuwkomer
Beste mensen,

Momenteel produce/mix ik dubstep op een mbox 2 mini + 2x KRK VXT 8. Het geluid bevalt me niet goed en wil graag weten wat een goede geluidskaart is om het maximale eruit te krijgen. Ik lees veel over de Motu ultralite mk3, apogee duet, focusrite saffire en tc electronics. Mijn budget ligt nieuw op € 500,- 2de handsje wil ik kopen voor rond de €200 / € 300,- !

Iemand die mij hiermee kan helpen? Ik hoor het graag!

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo aan de interface ligt, maar eerder aan de monitoren.
Ik vrees dat je niet een spectaculaire verbetering krijgt als je een interface uit dezelfde klasse neemt. Wat jij hebt en noemt ligt toch allemaal zo tussen 300 en 500.

Mijn bescheiden mening is dat je beter kan gaan voor een betere monitorset. Waarbij je dan misschien moet gaan kijken naar Genelec.

Maar goed ik ben geen extreme kenner, maar het is het eerste dat in me opkomt als ik je vraag zie.

Paul

@ paul : dit is de beste uit de krk series ben van de rockit6 naar vxt 8 overgestapt wat een enorm verschil is :) heb ze gister op een tc electronics gehoord en klonken veel fijner dan @ mijn mbox2 mini

@ paul : dit is de beste uit de krk series ben van de rockit6 naar vxt 8 overgestapt wat een enorm verschil is :) heb ze gister op een tc electronics gehoord en klonken veel fijner dan @ mijn mbox2 mini

Ok, maar ik ben niet gecharmeerd van KRK vandaar.

Ik heb een uitgebreide test gedaan (luistertesten) en gekozen voor de veel goedkopere Tannoy Reveal 501
KRK vind ik (ook die jij noemt) veel te boemerig klinken en lang niet zo helder als de Tannoys. Vandaar mijn opmerking.

Paul

Back