Lacrosse
Rise of the Machines
Iedere keer als ik een apparaat of synth verkoop of naar een reparateur wil sturen loop ik tegen het probleem dat ik geen geschikte doos kan vinden. Ik ben echt héél zuinig op mijn spullen en wil daarom alles ook zo goed mogelijk verpakken. Neem als voorbeeld mijn Polysix die binnenkort op transport gaat. Die is als ik mij niet vergis zo'n 98 cm breed, 38 cm diep en iets van 18 cm hoog. Ik heb op verschillende sites gekeken van bedrijven die verpakkingsmateriaal verkopen maar die leveren meestal per grote aantallen en dan niet eens in een maat die in de buurt komt.
Alle advies is welkom!
Alle advies is welkom!
) van Leo (dus uitstekend verpakt in o.a. een paardendeken en een complete jaargang supermarktfolders in een enorme sinaasappeldoos) en een Poly800 zo zonder iets in twee aan elkaar geplakte vuilniszakken van een limburgs dwaallicht.
Ook het type karton wat je gebruikt zou eigenlijk nooit enkellaags mogen zijn, dit kan je zien aan de zijkant van het karton. Hieronder een plaatje van dergelijk karton van 3 lagen. En dan op het eind alles goed intapen met van die vieze bruine tape. Bij een jupiter8 zou ik dan evtueel het process nog een keer herhalen, maar een poly800 overleeft dit wel. Je moet er vanuit gaan dat de synth een maximaal val van 1 meter hoog zal meemaken tijdens het vervoer. Als jij denkt dat de door jou ingepakte synth dat overleeft zit je goed. En durf als je een synth koopt soms ook 5euro extra te bieden voor verpakkingsmateriaal.