Reaktor 5 Player demo en saven?

meneerzweerbeer

Stamgast
Hey

Heb Razor aangeschaft want het is een vet ding!
Maar hier is het probleem:
Ik krijg mijn patches niet opgeslagen?? Dan zegt Reaktor 5.6 dat DEMO Mode nog actief is.

Nu lijkt het alsof ik software heb gekocht maar dat er geen mogelijkheid is mijn synth-settings op te slaan?

Heb de website van NI al door zitten graven en hier al de zoekfunctie gebruikt
maar ik kom er nog niet uit...

=(

Iemand weet de oplossing?

Had die kerel in de winkel wel even mogen zeggen !! slordig.

hmm zo even naar kijken. tanks man
!

Ik kom er niet uit...

En op de website staat zelfs bij de F A Q dat het niet mogelijk is, alleen als je een op slaat in je DAW als insturmnet. which sucks

Laatst gewijzigd:
Ah wacht eens even, ik gebruik Reaktor/Razor alleen in Cubase en bedacht me net dat je m ook standalone kan draaien en dat heb ik even getest en daar kan ik idd geen patches opslaan, dan krijg ik de melding dat t in de DEMO en PLAYER uitgeschakeld is...

EDIT: ik heb wel Snapshots gevonden maar die kan je niet opslaan?? Vage bedoening dit....

juist.
Dus je kan GEEN presets maken , dus elke keer als je met RAZOR wilt werken moet je een nieuwe patch maken vanaf de INIT-patch (die ik ook niet INIT genoeg vind trouwens)

Lekker ruk dit. NI zuigt echt als het gaat om service

juist.
Dus je kan GEEN presets maken , dus elke keer als je met RAZOR wilt werken moet je een nieuwe patch maken

Tenzij je reaktor/razor in een DAW draait als VST. Ik kan een .fxp preset opslaan in Cubase en die weer opvragen

Back