• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie MR5 actieve studio monitors(met nog 4 jaar garantie)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Evil Rebellion

Stamgast
De monitors zijn gekocht op 29-07-2010(bij bax-shop)
Alleen heb ik begin 2011 een nieuwe speaker gehad ivm een contact probleem.

Dus in princiepe zit erop 1 monitor nog 4,5jaar garantie en op de andere nog bijna 4 jaar.
De speakers zijn in perfecte staat en gaan ook alleen maar weg omdat ik een slag lichtere speakers wil.

Het liefst worden ze opgehaald...(verzending is uiteraard wel mogelijk,wel voor eigen kosten/risico.

Wanneer U op zoek bent naart een actieve monitor voor allerlei toepassingen, heeft Mackie de oplossing. De MR serie monitoren van Mackie leveren een heel warm geluidsbeeld, en dat voor de prijs van een passieve versie! De MR studio monitoren leveren een helder en transparant geluidsbeeld voor een zeer betaalbare prijs. Door de gelijkmatige spreiding is de monitor bijna overal voor inzetbaar. Zowel voor computergebruik, als voor de kritische prodjuser is dit een hele goede keuze! De toegepaste woofer is voorzien van een stalen korf. De basreflex behuizing zorgt voor een warm laag geluid, zonder op hoog volume te vervormen. De gescheiden eindversterkers zogen voor een kraakhelder geluid. De actieve crossover zorgt voor de juiste aansturing van de luidsprekers. *Actieve studio monitor

Nauwkeurige A/B eindversterkers voor gescheiden Lage en Hoge tonen
Gebalanceerde XLR en Jack ingang + ongebalanceerde RCA-aansluiting
Gegoten tweeter voor warme tonen
Magnetisch afgeschermd voor gebruik naast monitor

*Frequentiebereik: 60Hz - 20.000 Hz

100 dB SPL @ 1m
5.25 inch lage tonen driver
1 inch silk dome tweeter
55 watt RMS voor LF
30 watt RMS voor HF
Crossover type: 24dB/Octave
Crossover frequentie: 4 kHz
Gewicht: 6.5 kg
Afmetingen: 292 x 197 x 266

Laatste kick naar 170 euro,voor minder gaan ze echt niet weg!(dan houd ik ze voor een extra produceer desktop)
De speakers zijn echt in perfecte staat en kunnen eventueel vergeleken worden(mocht je het niet vertrouwen) met mijn reguliere set monitors.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back