• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Dynaudio AIR 15 2.1 (AIR Base-12 Subwoofer) & Accesoires

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MdJ

Stamgast
Omdat ik naar een veel kleinere studio ruimte verhuis heb ik besloten om deze set te verkopen. Op wat lichte gebruikssporen na is hij in zeer nette staat, en komt uit een niet-rokers studio.

AIR 15 Master A+D
AIR 15 Slave
AIR Base-12 Subwoofer
AIR Remote

SPDIF-AES EBU Converter (werkt perfect met Fireface - AES compatible - samen)
AIR Soft
UTP naar Serial adapter
Serial naar USB adapter

Vraagprijs complete set: 4550 euro

Info:

AIR15 is developed for both stereo and multichannel monitoring in any demanding production environment including:

Post Production
Music Recording and Mixing
Film Editing (smaller rooms)
DVD authoring and Mastering
5.1 Production (Audio or Audio for pictures)
Broadcast
Edit suites

Combining technology from Dynaudio and TC, AIR 15 offers ultimate precision and sound.

Attachments

• photo.jpg
    photo.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 184
  • 2493_foto1_product_groot.jpg
    2493_foto1_product_groot.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 163
  • 2485_foto1_product_groot.jpg
    2485_foto1_product_groot.jpg
    28,8 KB · Bekeken: 149
Indien je een bedrijfje hebt kan ik er ook een BTW factuur bij geven. Het bedrag is dan inclusief BTW (3570 ex. BTW dus).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back