Help Christov & Reggy Lines aan een optreden door te stemmen!

Christov

Soul Brabo no 1
hallo allemaal,

een tijdje terug heb ik samen met een goede vriend een cd uitgebracht en met goede recensies tot nog toe. Optredens regelen blijkt wat lastiger te zijn, en als jullie nu even naar t youtube filmpje zouden willen kijken (desnoods gooi je t geluid uit en doe je ondertussen wat anders) en hebben we een stem om op t Boomdox festival in Rotterdam te staan op de 25e september! Elke view is namelijk een stem en degene met de meeste stemmen wint namelijk de laatste plaats op dit festival. Destemeer views, des te beter dus

Alvast bedankt,
Christov

Gezien, niet mijn ding, maar succes!! :okdan:

Was 't warm ja? :D

nou, ik ben niet bepaald een hiphopfanaat maar ik heb dus gestemd.
hopelijk doen hiphoppers nu ook eens wat moeite om 's wat techno-tracks te checken en die mensen ook's een keertje te helpen ?

nou, ik ben niet bepaald een hiphopfanaat maar ik heb dus gestemd.
hopelijk doen hiphoppers nu ook eens wat moeite om 's wat techno-tracks te checken en die mensen ook's een keertje te helpen ?

als ik ergens een keer op je kan stemmen wil ik dat best doen, maar ik ben bang dat ik geen zinnig woord over techno kan zeggen, of dat ik t uberhaupt als dusdanig herken :) Maar hardstikke bedankt voor t stemmen allemaal! Keep em coming hehe, we staan al bovenaan lijkt t

@Bassio bedankt haha

Back