• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Muziek Management opleiding: Welke deal past bij jou?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ruudbrakel

Nieuwkomer
Hey mede-synth freaks,
Ik weet dat dit misschien niet zo topic is maar ik wil het graag mededelen omdat ik het best nuttig vind!

Check:

In Oktober start IMMER weer met een Muzikaal Ondernemerschap opleiding. Leer alles over de zakelijke kant van de muziekindustrie. Ontmoet belangrijke spelers zoals Niels Aalberts (ex-manager Kyteman), Daan van Rijsbergen (manager Alain Clark), Buffi Duberman (Engelse coach van o.a. VanVelzen, Krezip, etc) Jan van der Plas (Muzikantengids) Erwin Sjoerdsma (Directeur AT-Bookings) Albert Slendebroek (Ex-directeur Warner Music) en nog vele andere interessante sprekers. Je leert de fijne kneepjes van het vak. Hoe je ga je planmatig te werk? Hoe stel je jouw ideale team samen? Hoe kom je in contact met boekers? Voor meer informatie kun je het beste naar de website:
www.muziekmanagement.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back