• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arturia Spark, Akai MPK49, NI Maschine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Hoewel de Spark en Maschine prachtige instrumenten zijn, kost het me te veel tijd om ze goed onder de knie te krijgen, daarom mogen ze weg. De MPK49 doe ik weg omdat ik meer toetsen nodig heb (daarom heb ik de MPK61 aangeschaft).

Arturia Spark is aangeschaft in juni van dit jaar en bijna niet gebruikt. Komt met originele doos, software, handleiding en usb kabeltje. Mag weg voor 350 euro.

NI Maschine heb ik januari van dit jaar gekocht en is na een paar maandjes voorzichtig gebruik in de berging gegaan. Mag weg voor 400 euro.

Ik heb ook nog een Quiklok QL 400 desktopstand op wieltjes waar zowel de Spark als de Maschine goed en onder een mooie hoek op kunnen staan. Hij is aangeschaft samen met de Maschine en mag weg voor 50 euro.

De Akai MPK49 is twee jaar oud en doet het perfect. Van alle MIDI controllers vind ik de Akai MPKs de beste qua aanslaggevoeligheid. Vraagprijs 150 euro.

Alle bovenstaande artikelen zijn zo goed als nieuw, hebben geen gebruikssporen of technische mankementen, en zijn alleen maar thuis in een rookvrije omgeving gebruikt.

Maschine en Spark kan ik eventueel verzenden, de Quicklok en MPK49 zijn wat aan de grote kant dus kom liever langs (ik woon in Oegstgeest, dichtbij Leiden).

Doe gerust een redelijk bod, ik zal het zeer zeker overwegen. Ik heb al vele forumleden blij gemaakt met spulletjes en tot nu toe nog altijd tot grote tevredenheid. Groeten, Jack

NI Maschine is ook verkocht :)

De Arturia Spark is nog te koop. Zoals ik al aangaf, minder dan 3 maanden oud, bijna nooit gebruikt, komt met originele doos.

Ik ben bereid te dalen tot 300 euro maar dat is dan ook het absolute minimum.

Schopje voor de Spark en de Quicklok standaard. Ik gaf aan niet lager te willen gaan dan 300 euro voor de Spark, maar ik ben wel bereid om de Quicklok er gratis bij te geven. De standaard is zo goed als nieuw, winkelwaarde 125 euro! De Spark controller past er heel mooi op.

Nu ook te koop: Lexicon PCM Total bundle

Nu ook te koop: Lexicon PCM Total bundle

Ik heb ook nog in de aanbieding: de Lexicon PCM Native Total Bundle, dat is dus de reverb en de effects bundle bij elkaar. Mag weg voor 1000 euro plus de kosten voor iLok transfer ($50).

De Spark met Quiklok stand zijn nog steeds in de aanbieding. Zal ik dan toch maar wat aan de prijs doen? Vooruit dan maar: 275 euro

Spark is verkocht. Als de moderators het goed vinden mag deze draad op slot en maak ik een nieuwe draad aan voor de Lexicon bundle (waarschijnlijk met andere goodies zoals een slim phatty):slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back