WOOOOOOOOW dik gemodde sonic 6

auw muck, da's wel even studeren. zou niet misstaan in de moogfactory cq het museumdeel daarvan.
bijzonder.

vinden jullie? ik vind het bagger. Dat je zo'n apparaat zo kan toetakelen..... net als Minis ombouwen in andere rare dingen.

vinden jullie? ik vind het bagger. Dat je zo'n apparaat zo kan toetakelen..... net als Minis ombouwen in andere rare dingen.

ik vind het ook nogal lelijk gedaan, apart dat ie zo uitelkaar liggend nog zo'n bedrag heeft opgebracht.
ik had het er niet voor over gehad persoonlijk

Mij leek hij wel interessant, maar zo vind ik hem ook wel aan de prijs. Tenminste, het valt natuurlijk mee voor een sonic six, maar wie weet loop je tegen reparatiekosten aan die hem daarna al niet meer interessant maken. Je zou er altijd weer een originele van kunnen maken, de originele faceplate zat erbij.

museumstuk of lelijk ding, een fijne lijn daartussen blijkbaar....

en hoewel ik een grote fan ben van de sonic 6, mogen we ook niet vergeten dat het nou ook weer geen hoogstandje van synthesizertechniek is. hij heeft vooral de looks.

deze komt denk ik op 800 + 160 btw en inklaring. hij zal ook een beurtje nodig hebben, maar zo'n apparaat hoeft wat mij beteft ook niet loepzuiver te zijn. gewoon een uitdagende synth aan de ene kant, zie het als een stukje modulair waarvoor je als je de modules los zou kopen, veel duurder uit zou zijn, en een boeiend stuk persoonlijke historie aan de andere kant.

Mij leek hij wel interessant, maar zo vind ik hem ook wel aan de prijs. Tenminste, het valt natuurlijk mee voor een sonic six, maar wie weet loop je tegen reparatiekosten aan die hem daarna al niet meer interessant maken. Je zou er altijd weer een originele van kunnen maken, de originele faceplate zat erbij.

ik ben bang dat er meer voor nodig is dan de originele faceplate om hem terug te brengen in beginstaat ;)

maar dat moet je ook niet willen hè....

Attachments

• DSC04387.jpg
    DSC04387.jpg
    33 KB · Bekeken: 80
  • DSC04383.jpg
    DSC04383.jpg
    100 KB · Bekeken: 89
  • DSC04384.jpg
    DSC04384.jpg
    97,5 KB · Bekeken: 80
  • DSC04386.jpg
    DSC04386.jpg
    74,5 KB · Bekeken: 85
  • DSC04385.jpg
    DSC04385.jpg
    81,5 KB · Bekeken: 89
als een sonic 6 totdat je aan de schakelaars gaat zitten. sommige dingen doen iets, andere niet, heel onvoorspelbaar. ik heb nog niet gepatched, nouja, een beetje.

er zit een schriftje bij van een highschool graduate die misschien wel 10, 15 jaar heeft zitten prutsen. moet me er eens in verdiepen, maar ik ben eerst begonnen met de kast schoonmaken.

heb een filmpje gemaakt met de telefoon, maar hoe zoiets op de pc komt.... geen idee ;)

Attachments

• DSC04392.jpg
    DSC04392.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 95
  • DSC04394.jpg
    DSC04394.jpg
    98,2 KB · Bekeken: 84
  • DSC04393.jpg
    DSC04393.jpg
    59,6 KB · Bekeken: 89
filmpje is 650mb.

jammer, morgen eens wat korter maken. hij lijkt wel te sequencen, als een sq10, zeg maar

Back