Reparateur Pearl Syncussion, Wersi Bas en Moog Prodigy gezocht

Eklektric

Ingeburgerd
ik heb hier een paar synths staan die ik graag wil laten repareren

Moog Prodigy:

pitch wheel gaat geen volledig octaaf naar boven/onder
rechtse toets zit vast

Wersi Bas Synthesizer (AP6):

Eb en E toets spelen dezelfde noot.
toets en drukknop zijn kapot

(indien mogelijk zou ik ook graag op beide CV of MIDI ingebouwd hebben)

Pearl Syncussion

bovenste 'Sweep' faders werken niet meer (speed en range)

(ik had ook graag de Syncussion en een TR606 laten modden zodat deze op verschillende kanalen uitstuurt)

Weet iemand waar ik dit kan laten repareren/modden?

In utrecht zit The Musichouse die doen veel met (analoge) synths en drumcomputers...

Mmmmmmm zal ik zelf niet meer doen, Martijn is een aardige gast, maar de laatste reparatie die voor mij gedaan is was een ramp...

ik heb hier een paar synths staan die ik graag wil laten repareren

Moog Prodigy:

pitch wheel gaat geen volledig octaaf naar boven/onder
rechtse toets zit vast

Wersi Bas Synthesizer (AP6):

Eb en E toets spelen dezelfde noot.
toets en drukknop zijn kapot

(indien mogelijk zou ik ook graag op beide CV of MIDI ingebouwd hebben)

Pearl Syncussion

bovenste 'Sweep' faders werken niet meer (speed en range)

(ik had ook graag de Syncussion en een TR606 laten modden zodat deze op verschillende kanalen uitstuurt)

Weet iemand waar ik dit kan laten repareren/modden?

Ik heb nog ruimte....

Mmmmmmm zal ik zelf niet meer doen, Martijn is een aardige gast, maar de laatste reparatie die voor mij gedaan is was een ramp...

aan welk product
?

moet juist zeggen dat ze de byzonderdere dingen uit besteden ..aan div andere rep. guys das meestal top notch fixed kost wel wat

JBL EON reconen, werd naar belgie gestuurd......kwam verkeerd geplakt terug. Hoog pruts gehalte.
Weer retour na wat gemuts van de reparatiebelg, terug gekregen en toen was het hoog na drie weken verrot.
Wilde ik de kast openmaken om te kijken of er niet een draad was losgekomen hebben ze de schroeven erin gelijmd.
Kan nu mijn kast niet meer open maken...............

Dat dus.. niks tegen Martijn zelf, want hij is een goede gast, maar voor herstel ga ik er niet meer heen.

bedankt voor de tips maar is ondertss niet meer nodig. Maarten van Artefacts.nl heeft de aanpassingen/reparaties uitgevoerd, waarvoor veel dank :)

Back