Moog Phaser

Being part of the Moog rack series this one is in very good cosmetic condition - hence a few minor scratches here and there - and in perfect working order. Buyer to pay in full before shipment. I will ship worldwide and for PayPal users only to registered PayPal addresses. Questions are very welcome as always. Thanks.

grijp je kans, nu griekenland nog EU is, straks moet je misschien weer BTW betalen en als de drachme dan ook nog een beetje gunstig staat t.o.v. de gulden.

er staat al maandenlang een moog phaser voor $1400 (of nu $1500 geloof ik) op ebay.com.

beste phaser? ik weet niet hoor - is gewoon heel anders dan bv de bi-phase, die toch ook erg leuk is. en $13-14-1500 is toch wel erg veel.

ik ben errug tevrede ermee, inderdaad een beste koop . wel is de prijs inderdaad nogal hoog. denk dat sommige forumleden hem waarschijnlijk tzt voor een betere prijs zouden kunnen uithalen.

ik ben errug tevrede ermee, inderdaad een beste koop . wel is de prijs inderdaad nogal hoog. denk dat sommige forumleden hem waarschijnlijk tzt voor een betere prijs zouden kunnen uithalen.

ik moet inderdaad zeggen dat ik onder de indruk was van de phaser, maar had echt niet gedacht dat hij zoveel zou kosten.

Wat had je dan nog op die ibanez of was dat alleen een analoge delay?

Van de Moog rackunits zie ik eigenlijk alleen de parametrische EQ snel verkopen voor aanmerkelijke bedragen (vocoder niet meegeteld). De grafische EQ en phaser vind ik vaak prijstechnisch overgewaardeerd (zegt natuurlijk niks over de klank).

ik vind ze allemaal leuk, was even zoeken voor een goede toepassing van de para eq.
maar ik zou eerder de phaser dan de eq's wegdoen.(zeker voor $1400 ;)
de dual vco is ook leuk trouwens.

de vocoder (wat een bak) vind ik nou weer wat overpriced - is gewoon een smak geld.

nee ik zou eerder de eq verkopen ( ruist oa een beetje ), smaken verschillen, alhoewel de prijs wel erg hoog is momenteel.

( had bij het laatste kutnummer de moogphaser niet gebruikt. alleen de ibanez/ maxon ad203 delay en de fairchild galmveren. )

de vocoder (wat een bak) vind ik nou weer wat overpriced - is gewoon een smak geld.

Ik heb er een gehad...wat een hoop poen voor die bak ik vind het echt niet waard maar goed..

Wat betreft die moog phaser, die is toch wel echt goed hoor vind ik.
idd 1 van de beste.

gebruikt voor gitaar/ toetsen en voor zang, voegt overal iets moois toe aan de mix ( vind ik )
maar hij is wel duur geworden de laatste maanden ..

alleen die dure zijn duur geworden. hij zal toch ook nog voor een normale prijs (nouja normaal rond 800 zeg maar) te vinden zijn?!

voor sommige mensen wel:)

zag nog een aanbieding athene retour 120 euro, tis te doen

Back