• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR707

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Ik heb te koop:

Een Roland TR707, inclusief adapter en handleiding. Gaat weg i.v.m. overcompleetheid. Prijs = 150 euro.
Mag opgehaald worden, bij verzending extra kosten (incl. verzekerd verzenden).:)

150 euro is een nette prijs!

Mensen, kopen die hap! Ideaal om live in pattern write mode te zetten en je Simmons SDS / Icon Designs DSM-200 mee aan te sturen..

Iedereen moet een 707!!!! De meeste onderschatte drumcomputer van Roland

Laatst gewijzigd:
Re: Roland TR707

Origineel geplaatst door phochos
Ik heb te koop:

Een Roland TR707, inclusief adapter en handleiding. Gaat weg i.v.m. overcompleetheid. Prijs = 150 euro.
Mag opgehaald worden, bij verzending extra kosten (incl. verzekerd verzenden).:)

De Roland TR707 blijft voorlopig in mijn bezit (i.v.m. aankoppeling aan sequencer MS2000). Dit venster mag dus worden gesloten. Dank U!!:halleluja

Roland TR707

Origineel geplaatst door marcuuu
:D Al weer :confused:

Ik weet het, Marcuuu, ik zal voortaan eerste even stevig bij mezelf te raden gaan voordat ik iets te koop aanbied op dit forum, want het gebeurd me de laatste tijd iets te vaak (dit was even een uitleg, Bambam).:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back