• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC1SE te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gertje

Stamgast
Wegens overcompleet te koop aangeboden: Kurzweil PC1SE stage piano/performance controller.

Combinatie van stage piano en MIDI-controllerkeyboard. Heeft naast de 'gewone' sounds ook nog eens de (prachtige!) Orchestral ROM en de Classic Keys ROM van Kurzweil ingebouwd, met dus nog eens extra Rhodes'en, Wurly's, Clavinetten, Mellotrons, CP80's, Pianetten en andere EP's, en synth pads/leads.
Bevat als extraatje ook de KFM sound bank van DLN, met vele zeer goede emulaties van FM/DX7-sounds.
Kortom: alles bij elkaar klinkt het als een klok.

Fijn klavier met aftertouch, en het smalste dat ik ken met 76 gewogen toetsen (dus niet semi-weighted zoals een aantal andere 76-toetsen-instrumenten van Kurzweil). Meer info en geluidsvoorbeeldjes vind je op de Kurz-site.

Verkeert optisch en technisch nog steeds in uitstekende staat. Niks aan te zien, en is na aanschaf niet meer mee op pad geweest. Inclusief manual, adapter en sustainpedaal. Testbaar en af te halen in Noord-Brabant (073).

Vraagprijs: EUR 700,=
(evt. ook in een ruildeal te betrekken met een Kurzweil PC361).

Prijsdaling:

(vraag)prijs EUR 675,= . Evt. ruil met een PC361 zou natuurlijk met wat bijbetaling van mijn kant zijn.

Pricedrop, zie dat 'ie nieuw (o.a. FB) ook wat goedkoper is geworden dan enige tijd geleden.

EUR 625,=

(lijkt me vrij scherp geprijsd voor dit fijne en in uitstekende staat verkerende instrument.)

Bump!

Een ruil met PC361 of Fantom X6 is bespreekbaar. Over hoogte van evt. opleg moeten we het dan maar hebben.
PB's zijn welkom.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back