Logic verandert filenames...?

Ola,

Sinds kort heb ik een raar probleem.
Het lijkt erop dat Logic 9.1.5 zomaar sommige bestandsnamen intern veranderd heeft.

De bestandsnamen op de harde schijf zijn gelukkig wel hetzelfde gebleven, maar de verwijzingen naar de bestanden heten ineens anders. Deze zijn afgekort (alsof de filename te lang is) met een soort hexadecimalen.

Hier een voorbeeld van een screenshotje:
attachment.php

Hier een close-up:
attachment.php

Maar zoals je hier kunt zien zijn de oorspronkelijke bestandsnamen niet veranderd:
attachment.php

Met als resultaat dat Logic de bestanden niet meer kan vinden.

Iemand enig idee hoe dit gebeurd kan zijn?
Of is er een optie in Logic dat de bestandsnaamverwijzingen niet langer mogen zijn dan...?

Attachments

• Screen shot 2011-10-02 at 10.18.14 PM.jpg
    Screen shot 2011-10-02 at 10.18.14 PM.jpg
    73,5 KB · Bekeken: 81
  • Screen shot 2011-10-02 at 10.29.44 PM.jpg
    Screen shot 2011-10-02 at 10.29.44 PM.jpg
    38,6 KB · Bekeken: 87
  • Screen shot 2011-10-02 at 10.33.10 PM.png
    Screen shot 2011-10-02 at 10.33.10 PM.png
    27,1 KB · Bekeken: 84
welkom in the virtual world of problems!

of moet ik zeggen:

welkom in the world of virtual problems

welkom in the virtual world of problems!

of moet ik zeggen:

welkom in the world of virtual problems

Mooie 1000e post! :P

En tja... op zich niets nieuws onder de zon hoor, heb altijd van die typische vage problemen, die uiteindelijk zeer leerzaam bleken te zijn.
Ik bekijk het maar van de positieve kant... :kroon:

27 characters lang dus... gebeurd dit met alle namen (die langer zijn dan 27 chars)?
sowieso maken die 'codes' ook niet echt veel sense... #A8BC... de enige logica is dat ze een op1volgend zijn maar wel inconsistent beginnend bij C dan...
in DEC zou het vertaald iets van 691148 moeten zijn... een datum is het ook al niet dus... :P

27 characters lang dus... gebeurd dit met alle namen (die langer zijn dan 27 chars)?

Nee... dat is dus het rare... het lijkt wel met willekeurige filenames te gebeuren. Zeker niet bij allemaal!

Mooie 1000e post! :P

En tja... op zich niets nieuws onder de zon hoor, heb altijd van die typische vage problemen, die uiteindelijk zeer leerzaam bleken te zijn.
Ik bekijk het maar van de positieve kant... :kroon:

had ik niet door. mijn duizendste post. sjampanje!

verder sterkte en succes! ik heb de afgelopen dagen ook lopen klooien met mijn computer, hardware en software. komt meestal (99,999 %) weer goed.
herinstalleren is soms nodig....of wat dan ook.

een perfect ding/apparaat bestaat niet. hoe hard ook de mens het probeert te vinden/ ontwikkelen.

ja is gekut. Doet Logic al jaren. Is iets van 24 characters. Kan je leven heel zuur maken als de bron audio-files lange filenames hebben. prutsers.

als je "include assets" gaat gebruiken krijg je dus hernoemde audio-files.

Laatst gewijzigd:
Back