Ik zoek batterijen voor de Korg Poly 61 en andere

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Clandestine

Nieuwkomer
Hallo,

ik ben bezig met de grote onderhoudsdagen en ik ben op zoek naar de volgende batterijen voor de volgende hardware.. weet iemand een adres en kan iemand mij helpen met de vragen bij sommige..

Korg Poly 61 - 3.6V Ni NM

Yamaha FB-01 - Lithium (160 Ah)

Roland D10 / D110 - soort??? kan ik nergens vinden.

Yamaha QY-10 - 3V Lithium Barrel/Tonnetje

Alesis HR-16 - 3.6V Lithium soort van tonnetje..

Yamaha RX 15- 21 en 21L - Lithium - weet iemand welke soort? kan ik ook nergens vinden.. : (

Alvast Bedankt!

Die van de poly61 is wel te vinden. Even googlen op het typenummer dat op de batterij staat. Heb de mijne ook bij een nederlandse webshop gevonden. Ik weet alleen niet meer waar.

De types staan er 9 van de 10x gewoon op.

Hallo,

ik ben bezig met de grote onderhoudsdagen en ik ben op zoek naar de volgende batterijen voor de volgende hardware.. weet iemand een adres en kan iemand mij helpen met de vragen bij sommige..

Korg Poly 61 - 3.6V Ni NM

Yamaha FB-01 - Lithium (160 Ah)

Roland D10 / D110 - soort??? kan ik nergens vinden.

Yamaha QY-10 - 3V Lithium Barrel/Tonnetje

Alesis HR-16 - 3.6V Lithium soort van tonnetje..

Yamaha RX 15- 21 en 21L - Lithium - weet iemand welke soort? kan ik ook nergens vinden.. : (

Alvast Bedankt!

De RX15 heeft een ingesoldeerde CR2032 (dus handigst is vervangen door een voetje zodat je normale 2032's kan gebruiken). Ik verwacht dat dat voor de RX21 niet anders is. De D10/110 gebruiken volgens mij ook een ingesoldeerde versie zoals meer Roland spul van rond die tijd.

De types staan er 9 van de 10x gewoon op.

+1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back