Roland D50, Korg Z1, Yamaha CS6X, Kawai K5000S, Korg Wavestaion AD, Roland Varios

Status
Please reply by conversation.

gitouboy

AntiManualGearCollector
Roland D50, Korg Z1, Yamaha CS6X, Kawai K5000S, Korg Wavestaion AD, Roland Varios

Ben op zoek naar volgende uitbreiding van mijn collectie:

Hoog op verlanglijstje

Roland D50 of D550

Korg Z1

Yamaha CS6X of rackversie

Kawai K5000S (versie inclusief filterknoppen)

Nice to have

Korg Wavestation AD

Roland Varios

Oberheim Matrix 6

Oberheim OB12

KORG MS2000 (eventueel mijn rackversie in ruil + opleg)

Gelieve je prijs te melden, regio alsook een korte omschrijving van de toestand. Synths zonder enige kras op in uitstekende staat zijn voor mij een premiuim waard, maar normale gebruikssporen zijn aanvaardbaar.

:okdan:

Volgende Synths zullen weldra van eigenaar wisselen, wat betreft deze ben ik dus gesteld:

Roland D50 of D550 (Zal zaterdag opgehaald worden)
Korg Z1 (Donderdag op te halen)
KORG MS2000 (1-1 ruil met de rackversie + 100 euro opleg)

Hoog op verlanglijstje

Kawai K5000S (versie inclusief filterknoppen) (moeilijk te vinden.... desalnietemin ... I want one)
Yamaha CS6X of rackversie

Nice to have

Korg Wavestation AD
Roland Varios (plain Varios... geen D50 kaarten et cetera.... wil eigenlijk gewoon de VP9000 functionaliteit met de aangenamere userinterface van de varios, de iets betere convertors (24bit) en het gemak van USB, zonder de V-synth tour te moeten op gaan)
Oberheim Matrix 6
Oberheim OB12

Gelieve je prijs te melden, regio alsook een korte omschrijving van de toestand. Synths zonder enige kras op in uitstekende staat zijn voor mij een premiuim waard, maar normale gebruikssporen zijn aanvaardbaar.

K5000s staat bij mij in een 2e hands winkel in Utrecht.

Volgende Synths zijn van eigenaar gewisselt, wat betreft deze ben ik dus gesteld:

Roland D50 of D550
Korg Z1
KORG MS2000
Yamaha SY99 (was niet direct het plan)
Korg M1Rex (ook niet het plan maar ja.... )
Yamaha CS6X

Hoog op verlanglijstje

Kawai K5000S (versie inclusief filterknoppen) (even hitman nog afwachten :-D

Nice to have

Korg Wavestation AD
Roland Varios (plain Varios... geen D50 kaarten et cetera.... wil eigenlijk gewoon de VP9000 functionaliteit met de aangenamere userinterface van de varios, de iets betere convertors (24bit) en het gemak van USB, zonder de V-synth tour te moeten op gaan)
Oberheim Matrix 6
Oberheim OB12

Status
Please reply by conversation.
Back