dave smith mopho keyboard display

jikbeh

Stamgast
Hi,

Als er iemand een mopho keyboard heeft. Ik vraag me af of dit normaal is. Er komt licht tussen het display door. Het is afkomstig van het lampje waar ik mijn vinger op druk. (zie foto) Het is eigenlijk alleen te zien als het een beetje schemert of donker is. Heeft iemand dit ook toevallig?

Dank alvast.

Attachments

• IMG_20111013_204620.jpg
    IMG_20111013_204620.jpg
    29,3 KB · Bekeken: 82
  • IMG_20111013_2046202.jpg
    IMG_20111013_2046202.jpg
    29,3 KB · Bekeken: 61
Het was me tot nu toe niet opgevallen, maar ik heb het even nagekeken en zie hetzelfde bij mijn Mopho.

Ik zou me er niet druk om maken. Hoe bevalt de Mopho verder??

Is bij m'n MoPho non-keyboard ook.. Dave Smith spul vind ik niet echt het toonbeeld van mooie en strakke afwerking (zie ook de knoppen.......) ..maar 't is geinig spul :D

Dank voor de snelle reacties. Misschien dat er nog wat meer dsi mopho keys bezitters zijn die dit ook hebben. Dan ben ik pas gerust. ;) Ik heb echt het gevoel dat het display straks los komt ofzo. De synth bevalt qua geluid wel erg goed. Die sub osc en feedback doet het goed. Geinig spul inderdaad...:D

In ieder geval onderkant en zijkanten, maar ik zou me er ook niet druk om maken.

@tom32 Het zal wel liggen aan hoe het display gemonteerd is en de sterkte van de lampjes. Die zijn nogal fel. Dus dat schijnt dan door het materiaal heen als het een beetje donker is. Ik kwam er ook pas achter toen het wat donker was. Ik kan in ieder geval weer gerust muziek gaan maken. Dank voor het antwoord.

felle lampjes en rommelige afwerking zorgen bij mij ook voor een 'shining' ... ook met dat geel blijft het een fel ding ;)
sound is wel superduppah ...

Back