G
Guest
Guest
http://www.ebay.de/itm/200662086541?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
deze moet wel interessant zijn, blijkbaar
deze moet wel interessant zijn, blijkbaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

waarschijnlijk niet als enige.

bedankt hè, daar zat ik op te loerenwaarschijnlijk niet als enige.
microwave doet al tussen 350 en 450 tegenwoordig, raar maar waar. vooral de romkaarten zijn leuk. reken 10-15 per kaart..... dus die gaat nog wel wat doen, denk ik.
leuke synth, hoewel het vaak, als zo'n ding na een tijdje weer hier staat, om nostalgie blijkt te gaan.
Zijn ze zelfs zich zelf aan het overbieden?

Jawel hoor maar aan dit soort malligheid doe ik niet mee. Jij bent een Ebay veteraan naar ik begrijp?

Oh jaa, op z'n minst veteraan. Maar als je ziet dat iemand zichzelf 'overbiedt' betekend het dat ie bijvoorbeeld maximaal 15 euro biedt op iets wat dan op 4 euro staat. Dan staat er eerst dat ie 5 euro biedt. Als dat iemand anders een maximumbod van 11 euro uitbrengt vervalt dat bod meteen en wordt het bod van persoon nummer 1 omhoog gehaald naar 12 euro. Dan lijkt het dus net of ie eerst 5 euro bood en daarna 12. Maar dat wist je dan waarschijnlijk al![]()

Ik heb zelden tot nooit iets om Ebay gekocht. De laatste keer dat ik het wou proberen, ging ik manueel snipen op een advertentie waar nog niet veel op geboden was en die bijna afliep. Dus 2 seconden voor einde geef ik mijn hoogste bod in...waarna blijkt dat ik nog moest bevestigen met wachtwoord enzo en het dus afgelopen was. Zucht.![]()
Nee dat wist ik niet, weer wat geleerd, ik dacht dat je de hele biedingshistorie te zien krijgt, flauwekul.
Fijn dater mensen zijn die wel weten hoe het zit en de tijd nemen om het uit te leggen.
Ik heb zelden tot nooit iets om Ebay gekocht. De laatste keer dat ik het wou proberen, ging ik manueel snipen op een advertentie waar nog niet veel op geboden was en die bijna afliep. Dus 2 seconden voor einde geef ik mijn hoogste bod in...waarna blijkt dat ik nog moest bevestigen met wachtwoord enzo en het dus afgelopen was. Zucht.![]()