wat is hier aan de hand?!

bedankt hè, daar zat ik op te loeren ;) waarschijnlijk niet als enige.

microwave doet al tussen 350 en 450 tegenwoordig, raar maar waar. vooral de romkaarten zijn leuk. reken 10-15 per kaart..... dus die gaat nog wel wat doen, denk ik.

leuke synth, hoewel het vaak, als zo'n ding na een tijdje weer hier staat, om nostalgie blijkt te gaan.

:engel:

ik heb m ook niet lief omdat ie iets doet, je legt een verkeerde link
wat ie doet, was in relatie tot de opmerking dat ie de goede kant op gaat

verder niks, helaas, deze keer was de morele oorwassing niet gepast' ;)

bedankt hè, daar zat ik op te loeren ;) waarschijnlijk niet als enige.

microwave doet al tussen 350 en 450 tegenwoordig, raar maar waar. vooral de romkaarten zijn leuk. reken 10-15 per kaart..... dus die gaat nog wel wat doen, denk ik.

leuke synth, hoewel het vaak, als zo'n ding na een tijdje weer hier staat, om nostalgie blijkt te gaan.

Ja hoor es, gun een ander ook wat! Geen synth is meer veilig in de regio Rotterdam de laatste tijd!

Jawel hoor maar aan dit soort malligheid doe ik niet mee. Jij bent een Ebay veteraan naar ik begrijp?

Oh jaa, op z'n minst veteraan. Maar als je ziet dat iemand zichzelf 'overbiedt' betekend het dat ie bijvoorbeeld maximaal 15 euro biedt op iets wat dan op 4 euro staat. Dan staat er eerst dat ie 5 euro biedt. Als dat iemand anders een maximumbod van 11 euro uitbrengt vervalt dat bod meteen en wordt het bod van persoon nummer 1 omhoog gehaald naar 12 euro. Dan lijkt het dus net of ie eerst 5 euro bood en daarna 12. Maar dat wist je dan waarschijnlijk al :dubbel:

Oh jaa, op z'n minst veteraan. Maar als je ziet dat iemand zichzelf 'overbiedt' betekend het dat ie bijvoorbeeld maximaal 15 euro biedt op iets wat dan op 4 euro staat. Dan staat er eerst dat ie 5 euro biedt. Als dat iemand anders een maximumbod van 11 euro uitbrengt vervalt dat bod meteen en wordt het bod van persoon nummer 1 omhoog gehaald naar 12 euro. Dan lijkt het dus net of ie eerst 5 euro bood en daarna 12. Maar dat wist je dan waarschijnlijk al :dubbel:

Dat is gewoon de ebay bied engine..niks raars aan hoor.

Nee dat wist ik niet, weer wat geleerd, ik dacht dat je de hele biedingshistorie te zien krijgt, flauwekul.
Fijn dater mensen zijn die wel weten hoe het zit en de tijd nemen om het uit te leggen.

Als het bod op 15 eu betekend dat de huidige bieder een deel hoger is dan de vorige (kan goed zijn dat ie 25 eu heeft geboden echter de eerste bieder 14 dus dan gaat het bod naar 15 eu) stel jij hebt 25 geboden dan komt dat pas naar voren als er iemand anders meer dan 25 bied...anders blijft het bedrag op 15 ook a heb je 25 geboden

Ik heb zelden tot nooit iets om Ebay gekocht. De laatste keer dat ik het wou proberen, ging ik manueel snipen op een advertentie waar nog niet veel op geboden was en die bijna afliep. Dus 2 seconden voor einde geef ik mijn hoogste bod in...waarna blijkt dat ik nog moest bevestigen met wachtwoord enzo en het dus afgelopen was. Zucht. :)

Ik heb zelden tot nooit iets om Ebay gekocht. De laatste keer dat ik het wou proberen, ging ik manueel snipen op een advertentie waar nog niet veel op geboden was en die bijna afliep. Dus 2 seconden voor einde geef ik mijn hoogste bod in...waarna blijkt dat ik nog moest bevestigen met wachtwoord enzo en het dus afgelopen was. Zucht. :)

haha..ja dat heb ik ok wel eens gehad..

Ik log altijd effe extra in..

bepaal mijn max bedrag...

haal ik het niet dan pech...ga niet emotioneel lopen bieden.

Laatste een item gekocht, verkoper al een keer gemaild met de vraag "600 eu koop ik het direct eindige de veiling" en het antwoord.."nee nee nee ik wil meer geld"...Uiteindelijk heb ik voor 500 eu gewonnen!! Dus zo kan het gaan..

Nee dat wist ik niet, weer wat geleerd, ik dacht dat je de hele biedingshistorie te zien krijgt, flauwekul.
Fijn dater mensen zijn die wel weten hoe het zit en de tijd nemen om het uit te leggen.

No problemo :okdan:

Haha, heerlijk dat soort dingen, of als je internet nét even een dipje heeft in die laatste 5 seconden waarin je wil bieden. ;{ :D

Back