E-pro minisynth

Voor 50 euro zou ik hem zo meenemen, want daar stond hij maanden geleden voor te koop. Hij was ook binnen 5 minuten verkocht
Deze adverteerder is niet die koper.

meteen weer sherlock holmes-sen. tjongejonge. iedereen is hier meer bezig met wie wat koopt dan met synthesizers de laatste tijd, zo lijkt het.

inderdaad wel leuk, maar voor 700 koop ik toch liever een micromoog dan de epro minisynth.
gewoon vanwege het geluid en de mogelijkheden. zo'n heel geweldige synth is het niet.
maar de e-pro is natuurlijk wel een stuk bijzonderderder. en daarmee waarschijnlijk toch nog een stukkie meer waard.
voor de liefhebber/gek die het er voor over heeft.

700 eu is binnen NL denk ik te veel gevraagd, in het buitenland kennen ze deze denk ik niet.

mwah, als het bij 700 blijft, voor de liefhebber.....

alleen dat bieden vanaf schrikt af.

ben benieuwd.

700 eu is binnen NL denk ik te veel gevraagd, in het buitenland kennen ze deze denk ik niet.

Het kan maar zo zijn dat maar weinigen in het buitenland het ding willen hebben. Juist om zijn onbekendheid en de mogelijkheden. Een Syrinx is van een heel andere klasse.

Ik heb sinds een jaar of vijf ook een Minisynth. Voor (sub)bass-sounds is het mijn favoriete synth.
Ik zou de mijne niet verkopen voor 700 euro, ik denk niet dat de Minisynth op marktplaats te duur is. Misschien wel iets te onbekend voor veel mensen.

och , hij is mooi blauw.
700 euro is niet echt " ein schnappchen" , en ik spaar m'n geld toch maar eventjes, crises he....

Back