buizenmengpaneel d&r PA 676 Tubes 1973

Ik ben dan wel iemand die afhankelijk van de prijs mee wil doen in het totaal.. Lijkt me tof om daar een 1 of 2 kanaaltjes in een rack van te hebben.. :D

nee gewoon nieuw bouwen.
Ik heb vaker buizen preamps gekocht zonder voeding waar een voeding voor is gemaakt.

Bij nader inzien wil ik het initiatief toch niet op me nemen, qua geld vind ik het niet erg, maar qua ruimte en planning komt het niet echt uit. Mocht er toch iemand het op zich nemen, dan wil ik wel een paar kanalen overnemen.

Dat is goed te begrijpen.
Hopelijk wil iemand anders ??
Ik kan het ook niet waarmaken mbt logistiek en opslag

maar hoe wil dje dat eventueel gaan doen?

de kanalen zitten per 6 stuks op een plaat, dat wordt dus zagen.
de versterkerbuisjes zitten daar min of meer los van, dus je moet zowiezo de hele handel opnieuw gaan bedraden.
en wat je ervoor terugkrijgt is dan een erg basic toonregelingetje met een behoorlijk ruisende micpre..

:mega:

Hmm, dus zo geweldig issie iig niet?

Ok dan. Zijn er dan nog andere opties die de moeite waard zijn dan bv. de Siemens V72?

Ja natuurlijk is de Siemens V72 een topproduct.
En zo zijn er nog vele andere: Calrec Neve Rca bla bla bla
Maar ik vind nu juist deze tafel interessant om dit wellicht betaalbaal is.
Al die Siemens Rca & Neve dingen zijn dat niet meer.
Of de geluidskwaliteit van deze D&R tafel de moeite waard is..dat kan ik niet beoordelen, ik heb hem nooit gehoord.

Ja natuurlijk is de Siemens V72 een topproduct.
En zo zijn er nog vele andere: Calrec Neve Rca bla bla bla
Maar ik vind nu juist deze tafel interessant om dit wellicht betaalbaal is.
Al die Siemens Rca & Neve dingen zijn dat niet meer.
Of de geluidskwaliteit van deze D&R tafel de moeite waard is..dat kan ik niet beoordelen, ik heb hem nooit gehoord.

ja, dat snap ik ook wel.
alleen ga je volgens mij met deze aankoop uiteindelijk niet heel erg blij worden...

:mega:

Back