• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop:

-Evolution MK225C Master Keyboard (2 octaafs), met software, snoertjes en handleiding, adapter. Prijs: 125 euro.
-Yamaha FB01 synthesizer module met handleiding. Prijs: 75 euro.
-Roland TR707 drumcomputer met adapter en handleiding. Prijs: 150 euro.

Alles in een koop: 300 euro.

Af te halen in de Schoolmeesterstraat 14, te Den Haag.:W

Ook nog aangeboden

Ook nog aangeboden

Erbij nog te koop:

Korg Poly800 synthesizer, in redelijke staat. Alleen heeft de vorige eigenaar de originele geluiden eruit gehaald. Staan nu maar een paar eigengemaakte brouwsels van hem erin. Handleiding + adapter. Prijs: 75 euro.:W

Re: Aangeboden

Origineel geplaatst door phochos

De Roland TR707 is net verkocht.

Nog te koop:

-Evolution MK225C Master Keyboard (2 octaafs), met software, snoertjes en handleiding, adapter. Prijs: 125 euro.
-Yamaha FB01 synthesizer module met handleiding. Prijs: 75 euro.
-Korg Poly800 synthesizer met adapter en handleiding. Prijs: 75 euro.

Alles in een koop: 300 euro.

Af te halen in de Schoolmeesterstraat 14, te Den Haag.:W

Re: Re: Aangeboden

Re: Re: Aangeboden

Het bedrag van 300 euro vervalt bij deze. Wordt in een koop 225 euro.

Nog te koop

Nog te koop

De Roland TR707 en de Evolution MK225C zijn reeds verkocht.

Nog te koop staan:

-Korg Poly800 met handleiding en adapter, 75 euro.
-Yamaha FB01 synthmodule met adapter en handleiding, 75 euro.

Samen voor 125 euro. Gaarne wel afhalen bij me thuis.

Waarschijnlijk ook te koop:

-Novation K STation Rack, voor 650 euro (nieuwprijs is 998 euro) - Hangt nog even af of degene waar ik hem aan heb aangeboden hem ook daadwerkelijk wil hebben.

Mijn adres is:

Jos Lieffering
Schoolmeesterstraat 14
2523 XG Den Haag

Tel: 070 - 3 94 16 52:W

Re: Nog te koop

Re: Nog te koop

De Roland TR707 en de Evolution MK225C zijn reeds verkocht.

Nog te koop staan:

-Korg Poly800 met handleiding en adapter, 75 euro.
-Yamaha FB01 synthmodule met adapter en handleiding, 75 euro.

Samen voor 125 euro. Gaarne wel afhalen bij me thuis.

Waarschijnlijk ook te koop:

-Novation K STation Rack, voor 650 euro (nieuwprijs is 998 euro) - Hangt nog even af of degene waar ik hem aan heb aangeboden hem ook daadwerkelijk wil hebben.

Mijn adres is:

Jos Lieffering
Schoolmeesterstraat 14
2523 XG Den Haag

De Novation K Station Rack is dus ook te koop vanaf nu!!!!!!!!!!!!!! Prijs is 650 euro, af tehalen bij mij thuis op bovenstaand adres.

Tel: 070 - 3 94 16 52:W
:halleluja

Nog te koop

Nog te koop

Naast de Roland TR707 en de Evolution MK225C, is de Korg Poly800 in principe ook verkocht. Het enige nog over zijn:

-Yamaha FB01 module, met handleiding en adapter, 75 euro, eventueel opstuurbaar.
-Novation K Station Rack met handleiding, 650 euro, af tehalen bij me thuis.

:W

ermm pochos leuke poging om alles omhoog te kicken maar met deze hitte zitten er maar paar mensen op DSF... w8 ff tot vanaaf zou ik zeggen of als het wat minder word weer, dan zien meer mensen je thread ;)

Aangeboden

Origineel geplaatst door Slipperman
ermm pochos leuke poging om alles omhoog te kicken maar met deze hitte zitten er maar paar mensen op DSF... w8 ff tot vanaaf zou ik zeggen of als het wat minder word weer, dan zien meer mensen je thread ;)

Maar ondanks dat ben ik toch al drie apparaten kwijt (Roland TR707, Evolution MK225C en de Korg Poly800), ondanks het feit dat de vogels van het dak af vallen.:gaap:

novation K stationR

novation K stationR

is 650 voor de novation niet wat veel?
Bij feedback en verspuy is ie NIEUW te koop voor 699,- !!!!

Re: novation K stationR

Re: novation K stationR

Origineel geplaatst door Nouveau
is 650 voor de novation niet wat veel?
Bij feedback en verspuy is ie NIEUW te koop voor 699,- !!!!

Je bent waarschijnlijk in de war met de Novation K Station Keys, die is rond de 679 euro. De Rack ben ik alleen maar tegengekomen tussen de 879 en 998 euro, dus lijkt het me niet al te duur. Maar goed, Nouveau, als je er interesse in hebt wil ik best iets in prijs zakken, bijv. 600 euro.:W

nee, ff zere neus; Zowel PeterVerspuy( www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/frames/;1; )als Feedback precies 699 euro Nieuw!

By the weeeeeeeeeeeeeeee: de ks rack lijkt me inderdaad leuk! (k heb heel erg veel goeds over deze ks synths gehoord!)

Aangeboden

Origineel geplaatst door Nouveau
nee, ff zere neus; Zowel PeterVerspuy( www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/frames/;1; )als Feedback precies 699 euro Nieuw!

By the weeeeeeeeeeeeeeee: de ks rack lijkt me inderdaad leuk! (k heb heel erg veel goeds over deze ks synths gehoord!)

Nee, sorry, maar inderdaad had je gelijk. Toch heb ik hem bij Rockpalace voor 849 euro gekocht, terwijl er op het prijskaartje stond dat de normale prijs 998 euro is. Dan toch wel vreemd.
Inmiddels is hij verkocht aan iemand anders voor de 650 euro.:halleluja

Aangeboden

Mensen,

Alleen de Yamaha FB01 staat er nog, nog steeds voor de 75 euro. Wie maakt me los? De rest is of al weg of er is een optie op genomen. Ik hoor graag van jullie:W

Re: Aangeboden

Mensen,

Alleen de Yamaha FB01 staat er nog, nog steeds voor de 75 euro. Wie maakt me los? De rest is of al weg of er is een optie op genomen. Ik hoor graag van jullie:W

De Yamaha FB01 is ook verkocht. Dus mag deze thread worden afgesloten. Ik dank diegenen die wat overgenomen hebben van me.:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back