[Psychedelic/Ethno/electronica]Dozart - Entheogenic developments

Dozart

Ouwe rot
Gegroet,

Ik heb weer een nieuw nummertje af. M'n eerste (afgemaakte) track gemaakt in Ableton. Hiervoor altijd met Fruityloops gewerkt.
De stijl is weer (voor wie m'n muziek kennen althans) psychedelisch met etnische, uitheemse invloeden en een hoop toeters & bellen.
cheer.gif

Het is overigens een van m'n langste tracks: bijna 10 en een halve minuut, maar, er gebeurt ook veel in.
Ik ben er al met al lang mee bezig geweest (volgens mij meer dan een maand; niet iedere dag natuurlijk, maar toch), en dan met name om de afmix. Hoop dat die nu oké is.

Goed, ik ben benieuwd naar uw mening!

ik vind m knap gemaakt.. gebeurd erg veel in idd.. lekker trippy.. het laatste stuk , vanaf 7:30 ongeveer spreekt mij zelf het meest aan, beetje goa achtig

inhoudelijk kan ik er niet veel over zeggen omdat ik totaal niet thuis ben in deze stijl
ik zou zeggen dat ie wel "af" klinkt :okdan:

je andere tunes klinken ook lekker hoor

2:30 tot 3:30 en 4:00 tot 4:50 vind ik goed klinken ik zelf zou van deze track ongeveer 7 aparte tracks maken. maar goed, mensen zeggen altijd tegen mij dat mn nummers te kort zijn en te weinig afwisseling hebben. tis maar net wat je zelf leuk vindt natuurlijk. maar mooi stukkie muziek in ieder geval.

Thnx voor je reply.

Tracks opdelen in meerdere tracks is voor mij nooit een optie haha; ik ben qua muziek echt meer van de gehelen, een verhaal/een reisje maken zeg maar. Alles hoort bij het grote geheel en ik kan geen dingen zomaar weghalen er daar aparte nummers van maken, want ik kan die delen niet los zien van het oorspronkelijke idee waarin ze ontstonden. Maar goed, das ook weer voor iedereen anders natuurlijk.
Maar thnx iig :D

Klinkt lekker, niet iets wat ik veel op zou zetten, maar das een kwestie van smaak.
Aangenaam gemixt, geen dingen die vervelend hard zijn.
Verder niks op aan te merken eigenlijk.

Klinkt lekker, niet iets wat ik veel op zou zetten, maar das een kwestie van smaak.
Aangenaam gemixt, geen dingen die vervelend hard zijn.
Verder niks op aan te merken eigenlijk.

Dank u wel dan maar. :)

Ben 'n tijdje terug naar een concert van Nitin Sawhney geweest... Impressive was dat!!!
Deze track brengt datzelfde mystieke gevoel...
Hele mooie, sfeervolle mix zet je hier neer.. supermooie productie man!!! :okdan:

Mooi "verhaal" zet je neer met dit nummer. Heel erg vet gedaan!

Blijft spannend van begin tot eind.

Ben 'n tijdje terug naar een concert van Nitin Sawhney geweest... Impressive was dat!!!
Deze track brengt datzelfde mystieke gevoel...
Hele mooie, sfeervolle mix zet je hier neer.. supermooie productie man!!! :okdan:

Cool om te horen man, thnx! Al heb ik geen idee wie dat is wie je noemt, ik ga gelijk even zoeken. :)

Mooi "verhaal" zet je neer met dit nummer. Heel erg vet gedaan!

Blijft spannend van begin tot eind.

U ook bedankt :D

En Red Journey, u ook!

Back