• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM1x (in prijs verlaagd!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ThomasB

Nieuwkomer
photo.gif

Mensen,
ik heb maarliefst ZES kopers gehad die de RM1x wilden overnemen. Ze zijn ALLEMAAL afgehaakt, één vanwege een slecht gemaakte afspraak, een vanwege het feit dat ze net een gitaar kochten.

Ik verlaag hem hierdoor in prijs, en verander de voorwaarden: hij kan in Nijmegen worden opgehaald, ik stuur hem niet op en ik ga ook niet door het land reizen.

Sorry hiervoor maar ik ben nu zes keer teleurgesteld!!

Verder:

De Rm1x Groove Sequencer van Yamaha in perfecte staat en compleet met doos, handleiding en alles, op te halen in Nijmegen.
Prijs:

325 euro!

Of je hebt nooit een koper gehad:D

Re: Yamaha RM1x (in prijs verlaagd!)

Origineel geplaatst door ThomasB
Sorry hiervoor maar ik ben nu zes keer teleurgesteld!!
Correctie: 7 keer!

Anders deed je je RM1x toch niet weg :D

Origineel geplaatst door ThomasB
OK Mensen hij is verkocht, de thread kan weg :L

jaja volgens mij zit jij te jokken.:L

...en mocht hij niet jokken ;) en mochten sommige mensen nu heeel verdrietig zijn =(. Ik heb ook nog een Yamaha RM1X te koop voor 340 euro.
(Zie thread)

:yamaha:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back