Clavia Nord Rack 2X

Status
Please reply by conversation.

Dacide

Ouwe rot
In de decembermaand wil ik mezelf een synth kado doen. Na lang wikken en wegen besloten om voor de Nord Rack 2X te gaan.

Ik zoek een Rack 2X in zeer goede staat. Geen afgeragde bak die mee op live tour gegaan is. Ook geen losse doorgedraaide rotaries/pots etc.

Richtprijs 350/375 euro.

Evt. heb ik een Launchpad in te zetten als ruilapparaat (met bijbetaling offcourse). De Launchpad is in nieuwstaat met origenele verpakking en factuur. Ik heb inmiddels een Akai APC20 besteld en ontvang die deze week. Als het goed is, is mijn launchpad dan overbodig geworden.

Gelet op de aard van de aankoop wil ik het liefst de mogelijkheid hebben om de synth persoonlijk af te halen ipv op laten sturen.

Ik woon zelf in regio Roermond (mid limburg), maar vind het geen probleem om een +/- max. 100km te rijden (den bosch?)

Ik zie reacties graag tegemoet. Kan via een PM. Maar ook via mail: tony [at] planetdust [punt] nl

Bedankt :biertje:

update:
De launchpad is geen ruil mogelijkheid meer... Ik heb de APC20 namelijk van de hand gedaan. Voegde te weinig toe in mijn setup.
De launchpad blijft dus gewoon thuis :)

Verder nog steeds zoekende naar een fijne Nord Rack 2X.... Maar een Access Virus C behoort ook tot de mogelijkheden.

Ik heb overigens geen haast... Ik hoef het apparaat niet perse meer in december te hebben. Heb alle tijd van de wereld, dus wacht netjes af tot een goede deal mijn pad kruist :)

Status
Please reply by conversation.
Back