Goedkoop keyboard gezocht.

Status
Please reply by conversation.

pjeut

Ouwe rot
Hallo,

Ik ben op zoek naar dat keyboard dat bij jou maar zinloos in een hoek staat. Ik wil namelijk mijn module SX-500 toch met een extra keyboard aansturen, en niet met mijn masterkeyboard.
Ik ben niet moeilijk maar ik heb toch de volgende eisen:

1. Het móet MIDI hebben (MIDI Out), sterker nog; wat mij betreft zijn de eigen geluiden en pads kapot, als de MIDI het maar doet.
2. Het aantal toetsen; niet zo belangrijk, vanaf twee octaven ben ik al tevreden.
3. De toetsen hoeven niet aanslaggevoelig of "gewogen" te zijn. Maar het moeten wel échte full-size toetsen zijn (geen minitoetsjes, deurbelknopjes of van die gele kauwgompropppen).
4. And last but not least; hij moet écht weinig kosten. Om die reden zijn dus ook de transportkosten van belang. Dus graag reacties uit de regio Noord (omgeving Emmeloord).

Graag jullie reacties. 'k Ben benieuwd.

Ik heb hier nog een Trust MIDI keyboardje liggen met 49 toetsen geloof ik. Hij is niet aanslaggevoelig. Je zult wel zelf een adapter moeten regelen want die gebruik ik ondertussen voor iets anders.

Ik woon in Steenwijk dus das in principe wel te doen lijkt me.

Over de prijs ..daar komen wel uit. Hij staat mij toch alleen maar in de weg :)

Groetjes,

Dennis

Attachments

• keyboard.jpg
    keyboard.jpg
    15,6 KB · Bekeken: 98
Re: Goedkoop keyboard gezocht.

Origineel geplaatst door pjeut

1. Het móet MIDI hebben (MIDI Out), sterker nog; wat mij betreft zijn de eigen geluiden en pads kapot, als de MIDI het maar doet.
2. Het aantal toetsen; niet zo belangrijk, vanaf twee octaven ben ik al tevreden.
3. De toetsen hoeven niet aanslaggevoelig of "gewogen" te zijn. Maar het moeten wel échte full-size toetsen zijn (geen minitoetsjes, deurbelknopjes of van die gele kauwgompropppen).
4. And last but not least; hij moet écht weinig kosten.

<beetje offtopic>
Klinkt als de beschrijving van mijn PSR 70 8o)
</beetje offtopic>

Dus je zou ook naar deze kunnen zoeken. Had em al voor 50 euro hier...

TRUST

TRUST

Origineel geplaatst door LoFiye
Ik heb hier nog een Trust MIDI keyboardje liggen met 49 toetsen geloof ik. Hij is niet aanslaggevoelig. Je zult wel zelf een adapter moeten regelen want die gebruik ik ondertussen voor iets anders.

Ik woon in Steenwijk dus das in principe wel te doen lijkt me.

Over de prijs ..daar komen wel uit. Hij staat mij toch alleen maar in de weg :)

Groetjes,

Dennis

Dennis,

Géén voeding, géén speakers, géén pitch- of vibratowheel en ik neem aan ook geen MIDI-kabel.
Uiteraard heb ik even gekeken wat dergelijke keyboards op het net doen (bijv. marktplaats.nl).
Ik bied Eur. 10,- en dan kom ik hem zélf ophalen.
Wat vind je er van?
Als je ná 17.00 uur wilt reageren, mail me dan maar op pevisser@hetnet.nl.

Hoi,

10 euro is in orde wat mij betreft. Via mail spreken we verder wel af wanneer je ff langs kan komen om het keyboardje af te halen.

Groetjes,

Dennis

Status
Please reply by conversation.
Back