Heb ik weer!!!!!

Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Stukje zelfkennis...?;)

Hehe... ik bedoel eerder kennis van hoe het bedrijf in elkaar steekt (of stak eigenlijk).
Maar dat geldt volgens mij voor alle bedrijven.

Ik kan me nog herrineren dat een filliaal manager langskwam en iemand een kapotte demo-monitor van Nec tegen nieuwprijs verkocht waar niet eens een doos voor was.
Dat stond dan mooi op de omzet van die dag, en die klant komt toch wel terug en laat je een andere monitor aanrukken.
Ik vind dat soort dingen dus echt niet kunnen.

Daarbij heb je ook veel prutsers in winkels werken.
Laatst had ik een 64Mb Simm waar ik er nog een van wilde (bij Dynabyte Rotterdam) die jongen die daar werkt pakt mijn 64Mb, kijkt er naar, en smijt hem lachend op de balie en zegt, haha die worden niet meer gemaakt.
Gelukkig deed mijn Simm het nog toen ik thuis kwam, maar dan denk ik toch 'wat een ongelofelijke 'xx-erd!!!!!!'

En zulke gasten zouden dan een een NordLead 3 moeten gaan zitten fiebelen waar jij net vette poen voor hebt neergelegd ? Hmm nee hoor, Nu een nieuwe of anders mijn geld terug.
Hehe. ik ben ook lid van de consumentenbond. Heerlijk!

Naar mijn mening wordt er ongelofelijk gerotzooid in ieder stadium van apparatuur. Begint al bij het ontwerp. Bij Peavey waren de nieuwste synths meestal nog niet klaar als ze in de winkel kwamen. (wachten op de update...vraag me af waarom ze met synths zijn gestopt...) Dan als het een goedlopend apparaat is zijn er ongeïnteresseerde werknemers die uit het blik gerukt worden om de overhaastte productie-eisen bij te kunnen benen... en die jouw apparaat in elkaar flansen. Dan volgt de distributie...Ik heb monitoren bij Compaq zien vallen van een metertje of 15... Doos weer een beetje fatsoeneren. Klaar!

Maar gelukkig zijn er ook degelijke merken. Hoop ik. Al weet ik zo gauw geen voorbeeld ...

eric

Moog?

moog? durex?
heb je wel eens een polymoog aan de gang gezien? In originele staat kun een ei op de voeding bakken...
En durex heb ik ook in diverse flarden mogen aanschouwen...

Neemt niet weg dat ik beide firma's best waardeer...
grt,
Eric.
:biertje:

Heb ik weer!!!!!!!!!!!!

Heb ik weer!!!!!!!!!!!!

Ik heb inmiddels de Nordlead 3 weer terug in mijn bezit. Bleek dat er meerdere toetsen nogal slecht contact gaven. Daarom heb ik een ander exemplaar gekregen en is de slechte richting fabriek gestuurd. Kan ik gelukkig weer verder waar ik gebleven was, GENIETEN VAN DEZE MOOIE SYNTH!!!!!!!!!!!!!!!:W

Beter zo! :)

Hadden ze je wel een nieuwe synth gegeven dan in eerste instantie ?

Ha, dat bestaat gelukkig nog wel: service.
Veel plezier.
eric:biertje:

Origineel geplaatst door dextron
Beter zo! :)

Hadden ze je wel een nieuwe synth gegeven dan in eerste instantie ?

nee dus, ze moesten m eerst nakijken begrijp ik uit pochos zn verhaal. toen de mensjes zelf hadden vastgesteld dat er meer niet deugde kreeg ie een nieuwe...
slechte zaak! (u mag zelf kijken of dit op de situatie of de winkel in kwestie van toepassing is)

anyway... veel plezier~! :)

Allemaal heel lullig, ja! MAAR voorbij! [toch??]
Have FUN!!

:okdan:

Enne, d'r is geen ENKEL excuus om over te stappen op software!!;) :D

Back