Dynamix 20-4-2

sx200k

Stamgast
Beste forumleden,

Een vriend van mij heeft gisteren een impulsaankoop gedaan en de dynamix 20-4-2 mengtafel in huis gehaald.
Na wat zoeken op het internet naar de handleiding en tech-info werd het duidelijk dat dit niet een erg bekende mixer is.

Heeft een fanatiek forumlid hier misschien een ervaring met deze mixer of een idee van de waarde?
Hij is in topstaat alleen enkele faders en potmeters kraken door stof.

Dynamix-20-4-2-0.jpg

9k=

Laatst gewijzigd:
Ken Dynamix niet (Engels volgens mij). Maar afgezien van de mixer zelf is er momenteel niet echt veel vraag naar analoge mixers. Wat ik op internet kon vinden is dat hij warm maar ook wat 'gritty' klinkt. Zelfs zonder krakende faders etc. denk ik niet meer dan 100 euro. 125 max in goede staat.

Ik heb toevallig ook een dynamix, ik vind het een fijne tafel.
Qua waarde denk ik dat nomore wel gelijk heeft, maar ik kan t mis hebben.

Hopelijk is die impulsaankoop niet meer dan 75 eetjes geweest dan ;)

Het is een behoorlijke mixer, 101 x 73 x 8 cm en ik vind hem ook erg warm / gritty klinken, een warme klank.
Er zit op elk kanaal een cutoff boost filter thingy op, die de mid en high scherp kan wegfilteren.

De impulsaankoop heeft hem 200 ballen gekost!

Ik heb ook nog een Dynamix staan, zonder voeding. Als iemand van jullie weet wat voor voeding erin gaat hou ik me aanbevolen. Hij doet het met +/-15V, maar niet zo lekker, dus ik gok richting de 17-18.

Back