quicklok boutjes en schroefjes

SpaceAgent202

Sinds 2001
zoo weer een topicje... 2 vraagjes over quiklok spulletjes ..

iik heb een rs-10 rackje van quiklok.
hierbij kreeg ik 20 van die klik-in boutjes en 20 schroefjes + kunststof rozetjes om je apparatuur mee vast te schroeven.
dat is dus precies veel te weinig !

nou is mijn rackje nog niet vol en ik wil straks nog een en ander gaan ophangen...
dus ik heb nog een aantal moertjes + schroeven nodig. kan ik deze overal halen of moeten zulke spulletjes besteld worden?
zo ja waar en hoe duur en etc.

ook mist er een vierkant kunststof dopje van 1 van de buizen, en mijn lokale muziekboer (tierolff roosendaal) wilde geen extra dopje bestellen omdat ik een keer perongeluk een paar 10tjes euroos korting had gehad =(

waar kan ik 1 dopje bestellen of kopen?
want dat is misschien wel makkelijk tegelijk met de schroefjes.

Kan je aan die zaak waar je 'm gekocht hebt niet de leverancier vragen?? Daar ken je vast wel een & ander regelen dan..
Die schroefjes kan je natuurlijk OOK gewoon bij de Praxis/ Gamma/ HobbyBob-zaak halen........

Wat een ZEIKERD is die verkoper, zeg!! Om maar niks voor z'n klanten te regelen! Laat ie blij zijn dat ie wat verkoopt!!!

ik heb zelf ook een rs-10. heb bij peter verspuy een zooitje extra gehaald, zijn wel andere, maar werkt prima. waren geloof ik iets van 50 cent (25 voor het moertje, 25 voor het boutje).

hmm en de originele quiklok schroefjes? nergens te koop??

zoidsity... het was inderdaad een zeikerd...
maar hij vond dat ie het kon maken blijkbaar.. hier is de anekdote:
ik ging daar patchkabels kopen, en tja... 1,80 per stuk.
andere nog kleinere patchkabels waren 2 euro ,, dus ja... dan let je daar niet op.
later bleek dat de patchkabels voor de meterprijs van losse klotz kabel (á 1.80/m) was verkocht... en de kabeltjes toch minstens 5 euro per stuk duurder waren...
maar goed ik had dat niet door toen ik er 20 ging kopen.
gelukkig boeken ze daar dezelfde kabels en pluggen elke keer onder een ander kopje in de kassa (flightcasematerialen en andere zaken), dus ik heb maar verteld dat als ze de boekhouding netjes op orde hebben ,ik eerder geneigd was om het verschil te delen dan nu. nu komt het zo vreemd over.

maar goed, geen dopje dus... "want dat kon ik wel missen na die gemaakte fout bij de kabels", aldus de verkoper.
:r
ben ik niet over te spreken over zo'n gang van zaken / service.
:stupid

inderdaad erg raar dat ze niet willen dat je wat bij hun koopt, ook al gaat het om iets kleins. zeker niet als het door een fout gaat die ze zelf hebben gemaakt.

Ik heb 2 rs-10's, ik ben dus niet de enige die dacht van: goh, zoveel gaatjes en zo weinig schroevjes :)
Bij feedback hebben ze zakken vol liggen met schroefdraad, inbusschroeven en die plastic rondjes voor quiklok.

Re: quicklok boutjes en schroefjes

Origineel geplaatst door Roel

ook mist er een vierkant kunststof dopje van 1 van de buizen, en mijn lokale muziekboer (tierolff roosendaal) wilde geen extra dopje bestellen omdat ik een keer perongeluk een paar 10tjes euroos korting had gehad =(

Je had denk ik beter naar van Gorp kunnen gaan. Tierolff vind ik persoonlijk niet echt om te juigen. Ik weet niet of van Gorp je kan helpen maar je kan het proberen...

(btw. ben dus ook Roosendaler ja ;) )

Back