reparatie technics sl 1200 in Amsterdam?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

flip

Stamgast
Ik sta op het punt om twee technics sl 1200 mk2's aan te schaffen (tweedehands).

Bij een van de draaitafels loopt de pitchfader erg stroef. Dit komt waarschijnlijk omdat deze en beetje is ingedeukt. Verder blijven de punten op pitch -6 niet helemaal stil staan. En er een lampje kapot (maar dit vind ik niet rampzalig).

Weet iemand waar ik de twee technics in Amsterdam even snel kan laten naar kijken voordat ik ze koop?

Die SL's zijn erg onderhoudsvriendelijk. Op een dj forum kunnen ze je zo uitleggen hoe je deze mankementen kunt verhelpen, in principe is het goed zelf te doen.
Zo niet dan kun je terecht bij in principe iedere PA verhuurder met een technische dienst, en daar zijn er vrij veel van.

Maar waarom niet gewoon 2 goede SL's kopen? Er is hartstikke veel aanbod van die dingen..

Succes!

Tis inderdaad geen DJ forum natuurlijk, maar voordat de thread gesloten wordt wil ik toch nog een duit in het zakje doen :)

Het lijkt me sowieso handiger twee goede 1200's te kopen, keus zat zoals Remmelt al aangeeft. Mocht je toch een 1200 (willen) hebben waar iets aan moet gebeuren dan zit je bij Rob Nijhuis goed (tip van djrazor). Deze man woont toevallig niet erg ver bij mij vandaan en doet van alles met en aan deze draaitafels. In de mijne heb ik witte LED's laten zetten in de pop-ups. Maar het is dus wel Alkmaar en geen Amsterdam....

Op de Zeedijk, zit een elektro winkel. Vanaf centraal de zeedijk op in de bocht links. Kan je meteen even een pop voor je vriendin kopen in het oude vinyl hol.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back