Noah verlaat, Creamware in financiele problemen

oOAIOo

Ingeburgerd
Hey,

Het zat al langer in de lucht, maar nu heeft Creamware dan een officieel statement gemaakt.

Wegen vertraagde voltooing van de Noah software, zit Creamware momenteel in de financiele problemen.
Men heeft uitstel van betaling aangevraagd, maar ze lijken er zeker van dat het binnenkort beter zal gaan.
Zowel support alsmede ontwikkeling(!) zal gecontinueerd blijven, aldus Creamware.

Volledig statement is te lezen op http://www.creamware.de/en/Home/news/06_06_03.asp

Gelukkig zijn er nog altijd de 3rd party developers, zoals Zarg. Mocht Creamware failliet gaan, dan zullen zij ongetwijfeld nog wel ontwikkelen. Het is immers een erg goed concept/platform!

hp

Dat er nog geen andere bedrijven azen op de know how van Creamware.
Zou me nix verbazen dat bijv Terratec de tent zou kunnen overkopen.
(Wie weet dat de directeur dit koste wat kost tegen wil houden (en terrecht natuurlijk :) ))

Ik denk niet dat ze het dit jaar zullen halen.

er zit zo'n hoog prijskaartje aan de Noah, dat het nooit een hit zal worden, en Creamware nooit uit de problemen kan trekken.

Sneu, maar waar.........

voor de zekerheid toch maar even mijn laatste keys uitgedraaid. Ik vrees het ergste wat betreft de ondersteuning voor mijn kaart in de toekomst.

Back