Basic Shape sounds

Mod M en Demo versie vsti

Mod M en Demo versie vsti

Aah een alpha versie,

Ik ga nu ff de laatste hand leggen aan mod M (soort amplitude/freq modulatatie)
En dan upload ik hier een demo versie van de plugin

Let wel op dat nog niet alle modulatie "targets" er in zitten
ze zijn nu wat meer willekeurig om ff te kijken wat de uiteindelijke sound is enzo

dus de modulatie sectie is nog niet af
en bij de effecten zit er ook iets mis want als je fx 1 of 2 aan zet gaat het totaal volume aanzienelijk omhoog

maar de fx sectie kijk ik later wel na

Tevens zijn niet alle volume waarders uitgebalanceerd dus verwacht uitschieters als je aan een volume knop draait(reactie / amplitude berijk van de volume kan verschillen per ingestelt patch)

En resonatie dat kennen we allemaal dat wil nog wel eens botsen tevens zijn er meerder resonatie knopjes dus mocht je ze volidig willen open gooien draai dan eerst ff het volume naar bende

let wel dat bij het stapelen van resonatie/filters het hoog maf kan gaan doen zeker in combienatie met de Mod M filter deze "dubt" het uitgaande singaal van Mod M naar Osc1 met een filter

Demo Vsti download

Demo Vsti download

Na het uitwerken van de Mod M Is nu de demo beschikbaar
Mochtie in FL geen geluid willen geven dan kan je bij de instellingen van de vsti (klik in het vsti scherm op het tandwiel icoontje) em bij het derde of tweede tabblad resetten

dan kicktie in

de rede dat FL en mijn plugin moelijk doen is omdat Fl net iets anders omgaat met vsti's dan SE zelf
helaas maar het is niet anders

Nou ik wens jullie veel knopjes draai plezier !!!

En laat me ff hooren wat jullie er uit halen :D

PS: ik kwam er zo juist achter dat elke Modulatie slot bij mijn test pc(amd8400+ 2x 2.2ghz)
zo een ongeveer 10%cpu in pikt dat kan beter echter zoals ik al eerdder aan gaf is de modulatie sectie nog niet aff en moet dus ook daar cpu besparing gaan in bouwen

Attachments

• Basicshape-demo-sfeditie.zip
    2,6 MB · Bekeken: 110
Laatst gewijzigd:
Back