fruity sampler

Usoulmusiq

Ingeburgerd
ik had dus een rhodes opgenomen in sony sound forge 9.0 en ik had markers geplaats. maar toen ik in fl studio de sample had geplaats wou die de sample niet loopen (ik dacht dat de fruity sampler het stukje tussen de markers wel zou loopen).

als ik die sample zou loopen in de fruity sampler zelf zou het resultaat heel slecht worden en met de markers kon ik het precies aangeven.
weet iemand hoe ik het aangegeven gedeelte in de sample kan laten loopen?

Zie bijlage ;)

Attachments

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 82
even proberen :-P

ik heb het precies gedaan als in de bijlage, maar na 5 seconden stopt mijn sample.
in de waveform zie je wel 2 van die kleine streepjes op het einde waarmee ik dacht de sample te kunnen loopen.
maar het werkt niet

Laatst gewijzigd:
Wat je ook kan doen is loop in Slicex openen, een dan een marker toevoegen. Hierna kun je in de pianoroll tekenen op de C noot hoelang je loop moet doorlopen.

is er geen manier dat ik de sample met de loop kan laden in de sampler zonder dat ik eerst de markers in hoef te stellen in fruity loops?

muzikanten van serrewoorig zijn toch rotverwend hè? goh :kont:

NEEMT DAT DAN TOCH GEWOAN in FRUITY op!! :( :mega:

ik gebruik bijna niets meer van fruityfloops zelf tegenwoordig, maar kan me nog wel herinneren dat je de 'slicer' had. Het lijkt mij dat deze de bij de sample opgeslagen markers kan vinden.. Als je toch samples gebruikt zou ik, als ik jou was, zowiezo die slicer gebruiken, schijn je nog een hoop geintjes mee uit te kunnen halen heb ik bij een maat van mij gezien.. tis dat ik met synthedit erbij nog even een 'klein' stukje verder kan gaan :D
sik

Back