Uitgaanstips

Modular Marty

Stamgast
Hebben jullie nog uitgaans tips, of wie kent er nog leuke tentjes, waar ze een beetje vage muziek draaien.
Hier in Rotterdam en omstreken heb ik ongeveer wel alles gezien in tenten zoals Nighttown, Off Corso, Waterfront, Rage.
Maar nu willen we dus een beetje t land door gaan voor wat aardige feestjes, muziek style maakt niet zoveel uit,
techno, Electro, Ambient, IDM, Drum & Bass, allemaal goed.

Re: Uitgaanstips

Origineel geplaatst door Modular Marty
Hebben jullie nog uitgaans tips, of wie kent er nog leuke tentjes, waar ze een beetje vage muziek draaien.
Hier in Rotterdam en omstreken heb ik ongeveer wel alles gezien in tenten zoals Nighttown, Off Corso, Waterfront, Rage.
Maar nu willen we dus een beetje t land door gaan voor wat aardige feestjes, muziek style maakt niet zoveel uit,
techno, Electro, Ambient, IDM, Drum & Bass, allemaal goed.

Het Feest in Groningen Lol, maar denk om het opstapje!!!Zijn al menig mensen op hun bek gegaan.

Zaterdag 14 juni in de Melkweg

DAF
Legendary German Electro pioneers -

Circus Absurd
live: Mes In Je Rib / Zarathustra / Artery / Destination Zero / theatre: PPNS & J

Max: Electronation: DJ Dion / Whiplash
Old Hall: Dab & L-Ende

misschien een beetje laat maar..

vanavond, delft

blikopener preloaded party

elektro drum 'n bass tekno
vijf neurootjes
bier slechts een :)

Als je zin hebt om vrijdag mee te gaan naar londen kan ik je Live Evil wel aanbevelen met o.a: Hellfish, Simon Underground, The Dj Producer, Elly Muff, Matt Green, BudBurnerz, Hammer Damage, Catcsan, DeathMachine, AK 47

Okay dan,

Bedankt voor jullie reacties,

Maakt het leven toch allemaal weer wat aantrekkelijker

Back