Gezocht: minimoog model D (old osc. boards)

Status
Please reply by conversation.

jazzdevil

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar een minimoog model D, specifiek naar een exemplaar met oude oscillatorboards (SN tussen 2000 & 4000 heeft de voorkeur). Hij moet in nette staat verkeren & liefst recent geserviced zijn.
Als iemand er eentje kwijt wil hoor ik het graag; Pb dan even met serienummer, details aangaande de staat, prijs die je ervoor wil, locatie (zelf ophalen), …

Groeten & fijn eindejaar gewenst!!

je hebt de meeste kans van slagen als je dat zelf doet.

zeker met zulke specifieke wensen, moet het wel heel erg meevallen, als je een zoekertje plaatst en achterover gaat zitten tot iemand hier denkt, kom - laat ik mijn minimoog met serienummer lager dan 4000 eens verkopen, welaan jazzdevil zoekt er een. laat ik m daar maar gaan brengen..... o wacht, het is serienummer 4200. daar heeft ie niks aan natuurlijk, die klinken veel te braaf, net VA. jammer. had m graag van dienst geweest....

ik raad je aan om veel te zoeken op het net en naast een heleboel kleine, regionale sites, heb je nog steeds de beste kans op ebay amerika, en verschillende ebay sites in europa. en dan zal je nog het snelst slagen als je het niet erg vindt om een mini met wat werk eraan over te nemen.

om je kansen wat te vergroten, zou je misschien toch eens bij iemand naar een mini met serienummer 5,6 of 7000 moeten gaan luisteren.
volgens mij is zo tot 8500-9000 het oude vco bord gebruikt en ongetwijfeld zijn de oudste de beste, als zoveel echte kenners het zeggen, maar 7300 of 8800 klinkt ook niet beroerd hoor. en je kans op succes wordt meteen ruim 4 keer groter.

succes!

en zelf het reviseren regelen, goede adressen kunnen via dit forum wel gevonden worden.
zou mooi zijn als je meteen iets vind volledig aan je wensen, anders kun je er natuurlijk zelf naar toe werken.
zou m.n ook duitsland erbij betrekken, en geduld ( 1/2 jaar- 1 jaar of zo ) , leer de prijzen kennen, en ga hem zelf ophalen.
vrijwel alles is repareerbaar.

Bedankt voor de tips!
Moet idd misschien toch eens op zoek via ebay en evt zelf reviseren regelen.

( maar als er ondertussen toch iemand op het forum eentje kwijt wil, hoor ik het natuurlijk graag ;-) )

Status
Please reply by conversation.
Back