• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuwjaars opruiming check it:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Manu

Ouwe rot
Hammond M3 Gecustomized en gemodificeerd:

Deze is volledig uit elkaar getrokken en schoongemaakt, vervangen wat vervangen moest worden en aangepast met oa dubbele leslie aansluiting (universeel op speakon), dubbele gain, dubbele inserts voor aansluiten van effecten, klaar voor een 25 tonig pedaal zoals op een A100/B3/C3...die schuif je er zo onder.
Ook zit hij in een ander meubel met een onderstel eronder waardoor hij in hoogte verstelbaar is en verrijdbaar

Waanzinnig orgel, zowel looks als sound helemaal alleen staat ie stil bij mij wat zonde is van zo'n instrument

Wurlitzer 200A:

Voor het weekend weg mag er nog wat vanaf...max vrijdagavond ophalen. Daarna gaat de prijs weer naar normaal:D

Ivm overcompleet bied ik mijn zwarte Wurlitzer 200A aan. Ik heb een zeldzaam origineel wurlitzer pianobankje die er ook bij hoort.
Piano is een 110V versie maar ik heb er een trafo bij. Goede staat, goede sound...wel gebruikt maar dat hoort, ziet er verder goed uit. Poten en pedaal natuurlijk ook mee in de koop

Leslie 142 (lage 122, exact gelijk behalve de kast):

In goede staat verkerende Leslie 142. Zowel technisch als optisch ok.
Een 142 is gewoon exact zoals de bekende en gewilde 122 alleen is de kast iets lager en daardoor handzamer.

Leslie 760:

Dikke transistor Leslie 760, waanzinnige sound en in goede staat. Ook te gek aan je toonwiel zelfs, onderschatte leslie...betrouwbaarder dan een buizenbak als het gaat om touren en optreden.
Kabel zit er bij voor aan een Hammond X5 (9 polige connector) maar er zijn adaptor kabels op de markt zodat je deze op je Nord C-serie, Roland VK serie of Hammond XK/XB serie kan aansluiten

Motion Sound R3-147:

Een leslie simulator die meer is dan alleen simulatie. Er zit een echte hoge tonen rotor in die versterkt wordt door microfoontjes. Sound, afstand van de mics, spread, snelheid van de lage en hoge tonen rotor, aanzwelsnelheid etc alles is af te stellen.
2 gebalanceerde XLR uitgangen aan de voorkant en gaan.

Diverse flightcase van goed tot heeeeul goed:

oa 10HE 19" flightcase op wielen, custum made flightcase Motif 8/ES8/XS8, custom made flightcase Moog Voyager, 6he slamcase...hele dikke (5cm schuim) shock-rack met zwaarste beslag

vraagprijzen:

Hammond: 1750,-
Wurlitzer: 1650,-
Leslie 142: 1500,-
Leslie 760: 650,-
Motion Sound: 425,-

Komt nog bij een:

Nord Electro 3 61

€ 1250,-

Wave = verkocht

Wurlitzer komt morgen iemand kijken

Hammond en Leslie mogen voor een stuk minder weg als er dit weekend nog interesse komt...zo niet dan gaan ze weer omhoog naar wat ze waard zijn of wat ik denk dat ze waard zijn

Interesse in de cases.

Update:
Wurlitzer = verkocht
Nord Wave = verkocht

Nog over:

Nord Electro 3 61
Hammond M3
Hammond X5 + leslie 760
Leslie 142
Motion Sound R3-147
Flightcases

Richtprijzen staan er, maar voorstellen zijn welkom, ruil eventueel ook maar heb niets nodig of zoek niets bijzonders.

@moderator: zou de titel misschien aangepast kunnen worden in:

Hammond, Leslie, Nord, Mackie te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back