Rainer SoundCloud: Planeshifter Lid sinds 16 februari 2009 Berichten 549 Locatie Haarlem 29 januari 2012 #41 Haha dikke studio indeed
J Johndoe11 Gedeactiveerd account Lid sinds 10 augustus 2008 Berichten 12.489 29 januari 2012 #42 Ik zie meer een dikke in de studio
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 29 januari 2012 #43 Producer, Sounddesigner &... Sonol de wie?
nomore Lintage Vid Lid sinds 6 Maart 2004 Berichten 4.098 Locatie amsterdam 13 februari 2012 #44 6 trak schreef: Producer, Sounddesigner &... Sonol de wie? Zie meer... Iedereen met een paar samplepacks noemt zich tegenwoordig producer en sounddesigner Ambitie kan ik verder alleen maar toejuichen maar een beetje bescheidenheid ook..
6 trak schreef: Producer, Sounddesigner &... Sonol de wie? Zie meer... Iedereen met een paar samplepacks noemt zich tegenwoordig producer en sounddesigner Ambitie kan ik verder alleen maar toejuichen maar een beetje bescheidenheid ook..
DeejayTim Stamgast Lid sinds 14 oktober 2009 Berichten 273 Locatie de buren. 11 april 2012 #45 nomore schreef: Iedereen met een paar samplepacks noemt zich tegenwoordig producer en sounddesigner Ambitie kan ik verder alleen maar toejuichen maar een beetje bescheidenheid ook.. Zie meer... +1! Tegenwoordig, en dan vooral bij de dansmuziek, lijkt het wel of V*****nce samplepacks de nummers maken in plaats van een producer.
nomore schreef: Iedereen met een paar samplepacks noemt zich tegenwoordig producer en sounddesigner Ambitie kan ik verder alleen maar toejuichen maar een beetje bescheidenheid ook.. Zie meer... +1! Tegenwoordig, en dan vooral bij de dansmuziek, lijkt het wel of V*****nce samplepacks de nummers maken in plaats van een producer.
seiko Unprofessional Abuser Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 1.508 Locatie Antwerpen 12 april 2012 #46 ach, wie trapt nu in zoiets ? wel een echt vette studio die gast, zou 't kunnen dat wij hierop jaloers zijn ? :-)
ach, wie trapt nu in zoiets ? wel een echt vette studio die gast, zou 't kunnen dat wij hierop jaloers zijn ? :-)
H hitman Ouwe rot Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 949 Locatie Utrecht 10 juni 2012 #47 Is hij 9? Of is hij aan het oefenen voor Holland got talent en dat soort sjit. Ouders die overtuigt zijn van de (o)kunde van hun kind
Is hij 9? Of is hij aan het oefenen voor Holland got talent en dat soort sjit. Ouders die overtuigt zijn van de (o)kunde van hun kind
MacGyverGear midi-life crisis Lid sinds 22 Maart 2008 Berichten 11.704 Locatie - 10 juni 2012 #48 hitman schreef: Is hij 9? Of is hij aan het oefenen voor Holland got talent en dat soort sjit. Ouders die overtuigt zijn van de (o)kunde van hun kind Zie meer... Redelijk volwassen dacht ik toch... http://chamon84.hyves.nl/#publicgrou...7C&__state__=1 j.baars schreef: ga er maar rustig vanuit dat deze gast de kok heeft horen fluiten, maar die wist niet waar de lepel hing.... Zie meer... en eh.. had de melk horen klotzen, maar wist niet waar de tepel hing Ik heb trouwens ook nog een hele emmel beats.. koopuh??
hitman schreef: Is hij 9? Of is hij aan het oefenen voor Holland got talent en dat soort sjit. Ouders die overtuigt zijn van de (o)kunde van hun kind Zie meer... Redelijk volwassen dacht ik toch... http://chamon84.hyves.nl/#publicgrou...7C&__state__=1 j.baars schreef: ga er maar rustig vanuit dat deze gast de kok heeft horen fluiten, maar die wist niet waar de lepel hing.... Zie meer... en eh.. had de melk horen klotzen, maar wist niet waar de tepel hing Ik heb trouwens ook nog een hele emmel beats.. koopuh??
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 10 juni 2012 #49 wat zeggie nauw? ...hij heeft de zwerver horen kotsen?
MacGyverGear midi-life crisis Lid sinds 22 Maart 2008 Berichten 11.704 Locatie - 10 juni 2012 #50 6 trak schreef: wat zeggie nauw? ...hij heeft de zwerver horen kotsen? Zie meer... Maar wist niet dat het om spiritus ging
6 trak schreef: wat zeggie nauw? ...hij heeft de zwerver horen kotsen? Zie meer... Maar wist niet dat het om spiritus ging