• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ASR-10 rack (defect)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Globeye

Stamgast
Heb hier een volledig uitgebreide ASR-10 rack staan met een defecte voeding.
Schijnt niet moeilijk te zijn om te maken maar ik kan het niet en gebruikte de ASR ook niet echt meer.

Inclusief SCSI HD, SCSI CD-ROM (+kabels), originele manuals en de laatste OS op floppy.

De sound van de ASR-10 is echt vet zelfs al laat je alleen iets door de inputs lopen (je hoeft niet eens te samplen) en er zit natuurlijk die lekkere FX processor in (DP2 dacht ik).

250 Euro

Was nog vergeten te melden dat het niet eens 100% zeker is dat hij echt defect is, het zou ook gewoon een zekering kunnen zijn, maar kan ze niet allemaal goed zien en durf de printplaat er zelf niet af te halen.
Het zit zo : als je hem aanzet gaan de "signaal"-lampjes heel even aan en weer uit en er komt een zoemgeluid uit de voeding waar je de stekker aan moet sluiten. Ik heb hem opengeschroeft en kan een paar van de zekeringen zien en die zien er nog intact uit, maar ik kan ze niet allemaal zien, daarvoor moet dus de printplaat eraf.

Ik sta open voor aan aanbod.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back