open scope 6 announced

lpp

Ingeburgerd
scope (sonic core) gaat open.

genoeg development uitdagingen.

8>

Geweldig nieuws dit en prachtig om te zien dat dit platform nog steeds springlevend en innovatief is. Ik zal zo dadelijk een paar DAS plugjes meepikken :)

Damn, die John Bowen synth package voor 379,-. Het is dat ik alles uit die bundles allemaal al heb volgestouwd in mn xite anders... :)

@LPP Jij gebruikt Scope/ModIV met Live8 zie ik. Loopt dit een beetje lekker die combinatie? Ik werk nu nog in cubase5 maar zal binnenkort eens kijken of ableton misschien een beter alternatief is.

Phatback, kan er niet veel zinvols over melden maar de combinatie werkt voor mij prima.

Scope 5 is met name lekker stabiel.
Zijn er dingen die in cubase niet lekker lopen ?

Ableton kun je 1 maand uitproberen, altijd zinvol om 's uit te checken.

Ik heb zelf de Zarg Bundle (John Bowen) en die Sonic Core Bundle gekocht :) Nu heb ik Modular IV dubbel maar als ik straks een XITE-1 ga kopen dan kunnen mijn huidige PCI kaarten als dedicated modular gaan dienen.

@lpp In mn principe loopt mn systeem heel stabiel. Ik heb heel af en toe een vastloper (driver cubase denk ik). In sommige projecten helemaal niet en andere wel. Misschien een overload aan midi of verkeerde midi filtering. Ik heb de oorzaak nog niet kunnen achterhalen. Qua live8 ging het me meer om de user interface. Volgens velen schijnt het arrangeren en workflow wat sneller te zijn in Live. Ik vind alleen de midi mogelijkheden in cubase wel weer heel relaxed dus ik zal binnenkort zeker eens vergelijken.

@Wouter VET!! Die Bowen synths zijn echt geweldig! Ik gebruik standaard de Qwave en Prowave in elk project. Ik mis alleen nog zijn versie van de Pro-1 maar die was niet los in de aanbieding. Solaris5 moet nog een update van komen voor xite-1 binnenkort, maar dit zal niet al te lang meer duren aangezien de nieuwe SDK voor developers ook gereleased is. Ik kan je ook aanraden om John ff te mailen voor de RDII modules. Deze losse pack met oscillators en filters kun je vervolgens weer in de RDII slots van zn synths laden waardoor je het sound pallet enorm kunt uitbreiden. Ik geloof dat dit pakket los iets van 35/40E kost.

grtz

Ik kan je ook aanraden om John ff te mailen voor de RDII modules. Deze losse pack met oscillators en filters kun je vervolgens weer in de RDII slots van zn synths laden waardoor je het sound pallet enorm kunt uitbreiden. Ik geloof dat dit pakket los iets van 35/40E kost.
grtz

Bedankt voor de tip :)

Back