Quasimidi Sirius

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Ik zoek een Sirius in goede staat (krasje her en der zit ik niet zo mee).
Wie heeft er nog een over en wil deze kwijt?
Ik wil hem wel graag opgestuurd hebben. Laat maar weten als je er een in de aanbieding hebt.

wel leuk, zeker toen - maar dan vooral de sequencer

intussen achterhaald, vocoder is ook beter en goedkoper te vinden, geluiden van de synth zelf zijn niet om over naar huis te schrijven, zullen we maar zeggen

ik denk dat je beter af bent met een ms2000 van korg. beetje vergelijkbaar misschien, hoewel de pattern sequencer van sirius en raven natuurlijk een verhaaltje apart zijn.

Sequencer ga ik niet gebruiken denk ik, ik heb een RM1x en die gebruik ik ook niet.
Het gaat mij echt om de geluiden en eventueel arpeggio's/patterns voor wat live gedoe.
Korg mja, ik heb al een M3 + Radias board en een Microkorg, dus ik zoek toch wel een andere sound erbij.

Als je per se iets van Quasimidi wilt, kijk dan naar een Polymorph of een 309.
Die zijn IMHO zeker niet slecht.
Sirius leek mij vanaf het papier geweldig, maar viel me tegen toe ik er eenmaal achter zat.

Gekke tip mischien maar Korg microstation kan op dit vlak ook veel & klinkt echt zeer goed.

Als je per se iets van Quasimidi wilt, kijk dan naar een Polymorph of een 309.
Die zijn IMHO zeker niet slecht.
Sirius leek mij vanaf het papier geweldig, maar viel me tegen toe ik er eenmaal achter zat.

Gekke tip mischien maar Korg microstation kan op dit vlak ook veel & klinkt echt zeer goed.

Polymorph/309 zijn weer meer groovebox-achtig en bovendien is de vraagprijs een stuk hoger.
Als de Sirius echt zo tegenvalt dan is het zonde om die aan te schaffen, maar ik heb nog geen alternatief gezien die echt mijn interesse heeft gewekt.
De huidige setup bestaat uit een M3 + Radias, cs6x, Microkorg, Blofeld en Orla DE49 (maar die laatste gebruik ik niet echt), alles gekoppeld aan/tussen/met elkaar via een pc met Renoise. Ik gebruik geen VSTi's verder, hooguit wat samples.

tja, als ik dat zo lees weet ik wel wat jij nodig hebt: een polymoog.
en je zal het niet geloven...

Status
Please reply by conversation.
Back