• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg M50 (73) ruilen met synth of kopen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jefffressco

Ingeburgerd
Hey hallo,

Ik heb hier een Korg M50 staat die ik eigenlijk niet (meer) gebruik. Wilde eerst tracks maken met echt klinkende geluiden, orchestra etc... maar dat werkte voor mij niet echt. Hij staat nu een beetje in de weg. Hij is zo goed als nieuw eind zomer vorig jaar gekocht.

Zelf voor volle prijs gekocht, maar mag weg voor 800 euros. (waarde zou ik op 1000euro zetten, maar dan koopt niemand hem denk ik, nieuwprijs is zo'n 1200e)

OF!

(Mijn voorkeur gaat naar deze:)
Heb je een Korg Radias staan die je niet gebruikt of wil ruilen die er ook zgan uitziet + de bijbehorende toetsenbord etc., dan ben ik bereid om deze te ruilen zonder bijbetaling. :mega:

OF!
Heb je een goed werkende tr-909 of een tr-808 die je niet gebruikt.... dan wil ik hem ook wel ruilen met bijbetaling van mijn kant. (als je dat wilt...hoeft niet hoor :P)

OF!

Heb je een andere dikke synth(s) of drummachines die je kwijt wil, maar het wel gewoon perfect doet en mooi uitziet, graag even PM'en, kijken of ik er interesse voor heb en dan komen we er wel uit denk ik.
Vintage tot nieuw!

Ophalen in regio Amsterdam. Versturen daar doe ik niet aan.

:mega:

Okayyy....KICK!
Ik gooi de MicroKorg erbij!
Dan wordt het een mooi Korg Pakketje!
Ook de Microkorg is zo goed als nieuw.

DUS!

Microkorg + Korg M-50 (73 toetsen) = € 900 !!

Allebei zo goed als nieuw, incl. alle originele dingen die je bij aankoop er ook bij kreeg. (van vocoder mix tot cdtjes)

Mooie deal lijkt me!
Heb je andere ideeen voor een dealtje laat het me maar weten!

Microkorg:

Info over de M-50:
http://youtu.be/oNd3DQr250A

Als ik het met dit dealtje niet kan verkopen dan houd ik het allemaal zelf wel... zucht. haha

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back