• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland FP7 digitale piano te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bartjantje

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Vanwege een nieuwe piano die ik heb aangeschaft is mijn Roland FP7 digitale piano te koop. Nieuw rond de 1700 euro, ik wil er 1050 euro voor hebben.

Roland FP-7 in zeer goede staat. Met plezier op gespeeld, gaat weg omdat ik in combinatie met mijn nieuwe Nord keyboard niet alle mogelijkheden meer nodig heb en dus een simpele piano ga kopen.

De FP-7 heeft geweldige piano geluiden, een geweldig toucher, 88 gewogen toetsen en daar naast heel veel geluiden zoals een mooie fender rhodes en ook een hammond met drawbars en lesley simulatie.

Daarnaast veel standaard begeleidingsritmes om jezelf te begeleiden. Heeft luidsprekers ingebouwd. De voeding en de handleiding zitten er bij, dus je kunt meteen aan de slag. Een standaard, een pedaal en de muziekstandaard zitten er niet standaard bij, die zul je desgewenst moeten aanschaffen.

Als je in de buurt van Delft woont, kom ik hem brengen.

Groet,
Bart-Jan

Ik verlaag het bedrag naar 950 euro.
Nieuw was hij rond de 1700 euro, nu voor 950 euro.
Doet me beetje pijn, want hij is echt in perfecte staat, maar dit schijnt volgens de kenners een mooie prijs te zijn:

950 euro !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back