• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha NS-10M (echt heel weinig gebruikt)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gummi-Keys

Nieuwkomer
1rchoi.jpg

In de aanbieding heb ik een paar Yamaha NS-10M Studio monitors in zo goed als nieuwstaat incl. originele doos plus handleiding. Het betreft een matched pair.

Zijn destijds in 2002-2004 een aantal maal gebruikt icm Bryston versterker voor opnames van een band. En hebben daarna altijd in de originele doos gelegen. Geen mankementen of krassen, Wel zijn de anti-slip strips aangebracht. Ik zal kijken of ik ze heel voorzichtig kan verwijderen.

Bellen 06-11115217 of pm.

Vaste prijs 500,- inclusief (verzending is gratis) of ophalen. Lager wil eigenljik niet gaan.

ZIj staan ook op marktplaats. wie het eerst de 500 biedt mag ze overnemen!

Ik moest gebruiker Makz (koper) teleurstellen daar ik de speakers toch niet wegdoe. De speakers zijn namelijk niet van mij alleen (mij en broer die de helft betaalde destijds). En dus erg slordig van mij dat ik ze zonder te vragen in de verkoop deed. Betaling kan onderweg zijn. Maar heb via pm bericht 'dan zet ik het ook openlijk in het topic' mocht ik het ontvangen stort ik het direct terug. Ben absoluut geen oplichter!

Makz nogmaals, Gemeende excuses!

Topic mag open blijven tot Makz zijn geld terugheeft mocht hij het al verstuurd hebben!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back