Toonster hier!

Toonster

Nieuwkomer
Hallo,

Op heel veel plekken is Toonster mijn bijnaam, nou wou ik hier een forum-account aanmaken, wat bleek, die had ik al, volgens mij heb ik hier nooit echt gepost, dus ik stel me hier maar een beetje voor.

Op muzikaal gebied ben ik vooral bassist, ik speel in een aantal bands basgitaar, gekenmerkt door voornamelijk veel fuzz, mijn EHX Micro Bass Synthesizer pedaal en de Boss OC-2, waarmee ik tegen synthesizer aanschurkende bassounds produceer, maar dan met het spel van een bassist in plaats van toetsen..

Verder maak ik voor de hobby graag noise, met effectenpedalen, contactmics en softsynths..

Ik maak ook mijn eigen effectenpedalen, leuke tijdsbesteding en het scheelt me vaak veel geld..
Verder wil ik binnenkort nog eens een paar speelgoedkeyboards kopen en die lekker circuitbenden..

Hardwaresynths vind ik ook altijd heel cool, maar voorlopig zullen die er nog wel niet komen!

Groetjes,
Toonster

Haha, nee, het is een soort bijnaam, met een hele vreemde kronkel is van Anton Tony geworden, van Tony is het weer Toonster geworden, ik toon mijn ster niet heel vaak...:P

Back