EKO openlabs info

dione

hardkoor
Had bij Electric Sound ff geïnformeerd naar het Open Labs systeem.( zij importeren dat spul )www.nederlandmuziek.nl
Het schijnt dat ze nog steeds niet te verkrijgen zijn,mede omdat EKO een proces aan z'n broek heeft omdat de naam EKO al door een ander bedrijf wordt gebruikt.:stupid

Enfin,binnen enkele weken is er meer bekend,ook over de prijzen.
De prijslijst die ik meekreeg is dan ook onder voorbehoud,maar het systeem gaat in prijs van 2995,- euro incl. btw tot 8895,- euro incl. btw.....Nog ff sparen dus....

Het schijnt overigens wel zo te zijn dat dit systeem niet kan crashen,en ook bij stroomuitval nog een tijd door blijft gaan....ideaal dus voor live optredens.....

Oh....en mensen die toch niet kunnen wachten en nu al besluiten 1 te bestellen,worden beloond met een uitgebreid gratis software pakket....

Re: EKO openlabs info

Origineel geplaatst door dione

Het schijnt overigens wel zo te zijn dat dit systeem niet kan crashen,en ook bij stroomuitval nog een tijd door blijft gaan....ideaal dus voor live optredens.....

het eerste kunnen ze nooit waarmaken. ik weet niet wat voor os er bij jouw opkomt. maar ik heb voorbeelden met xp gezien. je blijft de zelfde problemen houden. er zijn wel kaarten te krijgen voor wanneer je de boel als gebruiker verkloot je na opnieuw booten de instellingen (register drivers bios instellingen ed) weer terug hebt.

stroomuitval kan opgelost worden door een ups overigens is dat idd wel handig

dat is ook maar wat ze mij vertelden.....zo'n systeem kost niet voor niets zo'n bom duiten....

Wat ik elkelt niet snap is als ponchos een nord 3 koopt met defect dat iedereen denkt van ik wil een nieuwe en geen een die open geschroefd is en z,n Eko moet je eens in de zoveel tijd open maken om de printen te wisselen ;)

Origineel geplaatst door marcuuu
Wat ik elkelt niet snap is als ponchos een nord 3 koopt met defect dat iedereen denkt van ik wil een nieuwe en geen een die open geschroefd is en z,n Eko moet je eens in de zoveel tijd open maken om de printen te wisselen ;)

niet dus; als ik 't goed heb moet je dat apparaat voor hardware-updates opsturen naar de fabrikant/importeur. dit omdat ze anders niet in kunnen staan voor de stabiliteit & kwaliteit van 't systeem.

Back