pl0x - House / hardstyle

pl0x

Nieuwkomer
Hey iedereen,

ik ben pl0x oftewel, Jeffrey. Ik ben 14 jaar oud. En ondertussen, wil ik iets met muziek gaan doen. Niet met een gitaar, das niks voor mij. Iets met de computer. Zo ik kende iemand die maakte al muziek. Ik vroeg aan hem kan je me leren muziek maken. Hij zei leer eerst sythns maken. Ik had veel ge-google en kwam terrecht hier. Zo, hopelijk kunnen jullie me helpen :).
Overigens woon ik in zeeland.

Pl0x.

Welkom!

Muziek maken kan je onder andere met synths, maar hier kan je wel veel leren over het fenomeen synthese. Check ook eens Synthwiki waar je diverse achtergrondinformatie kan vinden.

Verder is de zoekfunctie je grootste vriend en verder is er altijd wel iemand bereid je te helpen met een specifieke vraag.

In ieder geval veel succes met de zoek- en ontdekkingsreis in de wondere wereld van muziekproductie, synthese en uiteraard synthesizers..:)

Je mag de knapste synts maken, zonder groove en drive kom je er niet. Leer eerst drum patterns maken! Deze bepalen een (moderne) track...Kicks, snares, claps, hats, toms, rides, congas, stabs, etc. Onmisbare kennis :)

Succes alvast!

Back