Ervaringen met Rwinshop.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bazzie

No pain no gain
Hej.
Ik had iets besteld bij bovenhande site omdat zij iets in stock hadden + goedkoper was dan andere online sites die ik bezocht heb, nu is de bestelling al sinds woensdag in verwerking terwijl ze toch alles op voorraad hebben, gelukkig is het geen al te groot bedrag (50euro). Heb al meerdere malen gebeld en altijd antwoordapparaat ook beantwoorden zij hun mails niet. En bovendien: langskomen kan schijnbaar ook alleen op afspraak (dat is me een lol zeg).

Wat is hier aan de hand?

Iemand even slechte of goede ervaringen hiermee.

Bedankt.

Op zich weet je nog niets en noem je iemand al een oplichter, dat vind ik wel vreemd.
Verder succes met je bestelling.

Ze hebben hier in de stad een pandje waar bij mijn weten tijdens winkeltijden altijd wel iemand aanwezig is. Sowieso kun je er terecht voor afhaalverhuur enzo. Gewoon blijven proberen te bellen.

Dat klopt wou het nog veranderen maar had het al gepost. Mijn excuses.

Ik hoop dat iemand raad heeft!

Je wacht vanaf woensdag, het stond in stock....
Ik maak vaak mee dat winkels op inet zeggen dat spullen in stock zijn terwijl dat niet zo is.
Laatst nog bij I4muzique, had het zelf niet verwacht, maar het gebeurt.
Dan zal je langer moeten wachten of je geld retour vragen.
Het is jammer dat ze zo omgaan met klanten, moet je niet doen.

Beschikbaar is niet hetzelfde als in stock. Ze hebben 12395 artikelen beschikbaar, lijkt me sterk dat ze allemaal op voorraad zijn.

Ja dat bedoel ik dus ik wil mijn geld ook terug innen daar helaas ook geen antwoord bij. Daar heb ik dus ook zo mijn gedacht van.
Zo'n klantenservice verdiend gewoon geen winst te maken.

Zo'n klantenservice verdiend gewoon geen winst te maken.

Ik vind het ook niet echt netjes om iemand na slechts twee werkdagen al aan de schandpaal te nagelen hier.

Laten we wel een beetje reëel blijven. Eerder dan donderdag versturen kon al niet meer, en als dat vrijdag geworden is krijg je het met de huidige post.nl dienstregeling op z'n vroegst pas morgen. Om nu al je geld terug te eisen is ook behoorlijk onredelijk. Wie weet heeft hij alleen maar de status niet geüpdate en is het allang onderweg.

Ja, hij had misschien moeten reageren, maar wie weet is z'n oma wel overleden ofzo. Dat weet je gewoon niet. Maar om nu al te komen met dat het een oplichter is en dat hij het niet verdiend om geld te verdienen, dat slaat echt helemaal nergens op. Twee werkdagen! Zelfs bol.com haalt dat vaak niet met dingen die op voorraad zijn...

Sinds dinsdag: betaling ontvangan
sinds woensdag: bestelling wordt verwerkt

Iets in een doosje stoppen als je het in stock hebt neemt nu toch niet zoveel tijd in beslag?
En van uit de lucht gegrepen excuusjes van oma ofso... Laat maar.

Het is slecht een kleine moeite iets te laten weten, ik vroeg daadwerkelijk enkel of ze het nu echt in stock hadden of niet

Kleine moeite? Weet je zeker dat het in voorraad was toen je bestelde? Sjongejonge, jij gaat nog veel bestelstress oplopen in het leven. Betaal een duppie meer en ga naar Thomann, Bax, of i4-muzique als je meer service verwacht.

Ja ik weet dat zeker. Wat is er fout met bijna 1/3e van de helft van jullie op het forum. Altijd direct blaffen. Omdat jullie de affectie niet krijgen in jullie echte leven? Jongens ik vraag enkel gewoon iets.

De reden dat ik niet bij Bax koop is dat de jack kabels daar echt zwaar overprijsd zijn tot 20euro/ stuk dat is erover. Nu goed blaffertje?

Ja ik weet dat zeker. Wat is er fout met bijna 1/3e van de helft van jullie op het forum. Altijd direct blaffen. Omdat jullie de affectie niet krijgen in jullie echte leven? Jongens ik vraag enkel gewoon iets.

De reden dat ik niet bij Bax koop is dat de jack kabels daar echt zwaar overprijsd zijn tot 20euro/ stuk dat is erover. Nu goed blaffertje?

bijna 1/3 van de helft??? bijna 1/6de dus .... Je hoeft niet zo te blaffen hoor......:D

Maargoed, ik ken de winkel niet en het is altijd vervelend als je denkt dat iemand me je geld vandoor gaat. Echter je weet naar wie het gegaan is, je hebt hun gegegevens, dus ik denk dat het wel goed gaat komen toch? Probeer het vandaag en morgen nog eens en als je het echt niet meer wenst kan je het nog desnoods terug sturen en je geld terug krijgen.

Succes!

Vandaag iemand aan de lijn gekregen uiteindelijk. Wordt morgen verzonden. Slotje mag er op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back